no, proste fotky z nataceni filmu. takze jakoby zajimavy prostredim, jakoby lidma, jakoby postprodukci. ale jen jakoby. radsi bych videl treba par fotek s tim asiatem, ktery by o nem neco rekly, neco dokumentovaly. takhle je to povrchni, vlastne jen visualni balast.
btw "...neco jenom vyfotit a pak uz se s tim nemuset dal srat..." to mě fakt pobavilo. teď nevím, jestli se se svýma čb fotkama zbytečně neseru, když každou upravuju minimálně hodinu, někdy i dýl. ;))
Prijala by som vidiet aj viac fotiek... vyzera to fajn...
--
Dodo:
Blsak, nakup u sikmookeho.
Zakaznik: Dobry den, chctel bych si koupit tyhle Adidasy.
Prodavac: Petet.
Z: A povoleni k prodeji, mate?
P: Dvetepadetat.
Z: A povoleni k pobytu mate?
P: Dajek :)
taky je na me tech kontrastu moc. na arup to chudakovi bojovnikovi deformuje osklive hlavu. a kdyz tak vidim vsechny ty papiry nebo co to je na stene ty pudy a ty vecicky tam... tak bych to chtela barevny. :)
Milane, je, Den Draka, fotil jsem jim nataceni.
Petre, je to predevsim dokument. u obou situaci jsem byl divak a nijak nezasahoval, staly se a ja je vyfotil. chapu ale, ze po ceste do prace se takovyhle veci normalne nestavaj, takze prvni reakce muze bejt presne takova, jaka byla...
zamerne jsem se vyhnul zverejnovani fotek, na kterejch byly sceny z toho filmu, neb ty nepovazuju za 'svoje' - vymyslel a naaranzoval je nekdo jinej a neprislo by mi to ok... akorat tohle neni ten pripad.
- leicu, protoze na praci mam akorat digi canon a af skla a kdyz jsem si vybiral fotak, kterej se mnou prezije jak sibir tak kambodzu, a rozhodoval jsem se mezi m6 a fm2, tak jsem zjistil, ze na m6 se mi s moji serosleposti daleko lip ostri...
- film, protoze je pro me velikej odpocinek neco jenom vyfotit a pak uz se s tim nemuset dal srat...
- no a bw, protoze je uleva nemuset premejslet o barvach...
slovem patetický jsem mínil, že pohled na ty fotky ve mne vyvolává určitý konotace, který by se daly shrnout třeba následujícími klíčovými slovy: energie, síla, čistota, harmonie, cesta...
přitom je ale jasný, že je to nějaký kašírovaný divadýlko pro showbiz nebo možná si šli kluci zacvičit na půdu. prostě banalita. tváří se to jako něco vážnýho, ale přitom neni. je to fake autentizovanej použítím určitejch dokumentárních (?) výrazovejch prostředků.
a teď já. :) stando, proč vlastně používáš leicu a čb film?
ta druha mi pripada fajn, jak tim co zobrazuje (whatever that is), tak jak (tedy ty kontrasty). ta prvni klouze do velkyho klise IMO, i kdyz asi chapu, ze ti nejpsis vedome nepozoval
(a jonasi mas kazdopadne pravdu, mam specialni Leica App pro iPhone a takovydle z ni lezou fotky... no uznavam, ze by to chtelo jeste doladit, zkusim tam trochu posoupat soupatkama :))))
s tim prehulenim mate kluci asi pravdu, ale beru to jako nejakou osobni preferenci vnimani/zobrazovani sveta, ktera se mi uz ale par let nemeni, tak s tim asi nic neudelam.
stanislave, souvislost je tam minimalne v tom, ze obe fotky jsou z uplne stejnyho mista a casu.
vojtechu, plocha (malo kontaktni) ta druha trochu je, uplne souhlasim, hloubku by tam mela dodavat ta silueta uplne vpravo, ale jestli to tak fakt funguje netusim...
je to trocha moc přehulený, dobře se mi kouká na obě, ale ta dolní je mi taková málo kontaktní, vidím, že si tam jede ta silueta a tak, ale to je málo.
btw "...neco jenom vyfotit a pak uz se s tim nemuset dal srat..." to mě fakt pobavilo. teď nevím, jestli se se svýma čb fotkama zbytečně neseru, když každou upravuju minimálně hodinu, někdy i dýl. ;))
--
Dodo:
Blsak, nakup u sikmookeho.
Zakaznik: Dobry den, chctel bych si koupit tyhle Adidasy.
Prodavac: Petet.
Z: A povoleni k prodeji, mate?
P: Dvetepadetat.
Z: A povoleni k pobytu mate?
P: Dajek :)
Petre, je to predevsim dokument. u obou situaci jsem byl divak a nijak nezasahoval, staly se a ja je vyfotil. chapu ale, ze po ceste do prace se takovyhle veci normalne nestavaj, takze prvni reakce muze bejt presne takova, jaka byla...
zamerne jsem se vyhnul zverejnovani fotek, na kterejch byly sceny z toho filmu, neb ty nepovazuju za 'svoje' - vymyslel a naaranzoval je nekdo jinej a neprislo by mi to ok... akorat tohle neni ten pripad.
- leicu, protoze na praci mam akorat digi canon a af skla a kdyz jsem si vybiral fotak, kterej se mnou prezije jak sibir tak kambodzu, a rozhodoval jsem se mezi m6 a fm2, tak jsem zjistil, ze na m6 se mi s moji serosleposti daleko lip ostri...
- film, protoze je pro me velikej odpocinek neco jenom vyfotit a pak uz se s tim nemuset dal srat...
- no a bw, protoze je uleva nemuset premejslet o barvach...
slovem patetický jsem mínil, že pohled na ty fotky ve mne vyvolává určitý konotace, který by se daly shrnout třeba následujícími klíčovými slovy: energie, síla, čistota, harmonie, cesta...
přitom je ale jasný, že je to nějaký kašírovaný divadýlko pro showbiz nebo možná si šli kluci zacvičit na půdu. prostě banalita. tváří se to jako něco vážnýho, ale přitom neni. je to fake autentizovanej použítím určitejch dokumentárních (?) výrazovejch prostředků.
a teď já. :) stando, proč vlastně používáš leicu a čb film?
tiez by som trosku stiahol kontrast.
kluci si hrajou na jackieho chana
a mysli to vazne
vazny clovek je hrozne smesny
fotky ke mne bohuzel nemluvi.
stanislave, souvislost je tam minimalne v tom, ze obe fotky jsou z uplne stejnyho mista a casu.
vojtechu, plocha (malo kontaktni) ta druha trochu je, uplne souhlasim, hloubku by tam mela dodavat ta silueta uplne vpravo, ale jestli to tak fakt funguje netusim...
Ne ze by na tom zalezelo, ale myslim, ze je to digi.