Published on, medium:
2011-02-24 11:37, film: 35mm
Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax ME Super
záklopka: Seiko MFC-E2
subjektiv: SMC Pentax-FA 2/35
filtr: citrónový
emulze: Ilford HP5
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.
Remarks:
Praha – Letenská pláň, červen 2005
pes: tyto výcvaky jsou oskenovány již několik let. A těch několik let mne trvalo, než jsem se dostal k vyretušování několika bíle „svítících“ prachových částic a k nastavení hysterickéhogramu. Je to trochu tmavší, protože stanové plachty ve světlejší verzi vypadaly špatně. Pokud to budu někdy zvětšovat na nějaký větší tapír, tak se pokusím vystřihnout šablony a masky, a stanové plachty pod zvětšovákem opepřit.
pes2: vysílám dvě varianty výcvaku z totožného stanoviště. Každá z nich je zmatlána trochu jinak, a to jak pod zvětšovacím psím strojem, tak následně v osobním počítadle. Nejde tedy o diptych, ale o dvě volné variace.
Nr. of views, unique comments/unique views:
2988, 14/81 (17 % have commented)
Social bookmarking:
a ja se rada koukam na jinejsi obrazky z tveho oka od tama.
a nezalezi, ci v ten den ochutis polievku na 100perc.
tu svojsku atmosferu mas.
ale tady se to úplně nepovedlo. asi by to chtělo víc vzduchu, větší odstup. možná ne. škoda.
obe varianty mi prijdou vtipne, ta prvni asi vic - ten pohled pana do prazdneho nebe v bezprostredni blizkosti pacmana cihajiciho ve stanu je takovy komiksove legracni (a jeste dava smysl pro tu konkretni kompozici).
sympatičtější je mi druhá varianta s dramatičtější oblohou.