[pařížská ulice III]
[close verbose info panel]                 Title: pařížská ulice III [ithi]

 

[fs:118]
Author: Lubomír Vlk
Portfolio: (not in any portfolio)

Publicity level:

Set visible to non-members
Commenting: Set commenting allowed
Highlight:
No
 

Published on, medium:
2014-07-03 10:39, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Minolta Hi-Matic F
subjektiv: Rokkor 2,7/38 (nevýměnný)
emulze: Fomapan 100
komorní přístroj: Opemus s barevnou makovicí
světlocitlivý tapír: multigradační baryton Agfa 30 x 40 cm
placatý snímač: velikánský A3 (poděkování za nasnímání Josefovi Prorokovi z oujees)
číslicové úpravy: retuš smetí, nepatrná křivice tónů, střídmé zbystření apod.

Remarks:
...u minulého pacvaku (pařížského cvaku), hlubokonesmyslně nazvaném „Vnitřní periferie III“, pozorný Martin Daňkovský napsal: „a je zavrenej kram“. To byl dobrý postřeh. U nynějšího pacvaku bude možná vhodné poznamenat, že když je krám zavřený, lze začít s úklidovými pracemi.

pes: přikládám průběžné velké poděkování Tomovi B/W Barvovi nejen za trpělivou výuku v oboru číslicového zpracování analogových výcvaků a jejich smělé prezentace na celosvětové pavoučí síti, Pavlovi Hrnčířovi nejen za možnost opakovaně uložit inkarnační modul (tělesnou schránku) v pařížské noclehárně, Ianusovi Germanicusovi nejen za vznik 30 x 40 setin metru velkých pařížských barytonů, vypižlaných za účelem jejich tehdejšího vystavení v Opavě, která je k nejrůznějším prezentacím výcvaků evidentně velmi tolerantní, Milanu Bartošovi nejen za nemalorysé zapůjčení komorního přístroje s barevnou makovicí, pračky velkých tapírů a dalších fotopomůcek a psích strojů a Tomášovi Szépemu nejen za možnost rozvalovat se na fstopu, čili na nejlepších internátových stránkách, jaké znám (ale je fakt, že skoro nic neznám, protože fstop žere čas).

Nr. of views, unique comments/unique views:
876, 0/39 (0 % have commented)

Social bookmarking:
 facebook     digg     delicious     reddit     stumbleupon     myspace


fstop-3.6.7/eloise-2.4.14.3
Lubomír Vlk - pařížská ulice III