Filter in effect:

(anyone) 
[fs:172]
Martin Slavík [fs:172]



rekl bych, ze je to jeste slozitejsi
a zaroven bych rekl, ze to neni potreba rozebirat :)
ty nitky, ktery totiz vedou dozadu, dovnitr kazde osobnosti s jejimi vlastnimi imaginacemi (zazitky) a tudiz i interpretacemi videneho, se vetsinou navic tkaji na momentalnim stavu ;) ducha



eh, ja asi obratil dve stranky najednou nebo co.



kdo je nenarocnej, vetsinou nic nedokaze, ale je mezi kamosema popularni. A kdo je narocnej na sebe, bejva narocnej i na ostatni a popularni neni. Az teprve, kdyz neco dokaze. Mozna. To je holt zivot. Imho. Ja bych se ani nebal podiktovat pikasa nejakou tou helvetikou, kdyby na to prislo :)



ona každá podobná internetová diskuze musí být vždy nepřesná a zavádějící (kvůli nutné zkratce) a taky každý se vyjadřuje svým vlastním slovníkem, který nemusí být dobře překládán na druhé straně..

takže bych to raději stopnul, ať se nám tady nedorozumění nehromadí..
a když tak bych to probral spíš v hospodě

pes4TR: vidíš to, a já mám pořád pocit, že si to dobrovolně dělám těžší, bo jinak mi to přijde málo..
že různých fotek různých směrů mám spoustu, vlastně většinu a jsem z toho rozčarovanej a vyhazuju je, protože já asi na _různý směry_ nevěřím..



dost dobře chápu, co s snaží ianus říct, občas mě přepadají úplně stejný myšlenky a pak strkám foťák do skříně s tím, že už ho nikdy nevytáhnu, občas mě přepadá přesně opačnej pocit, kdy mě podobný fotky přímo se... a to ne tím jak jsou dobrý :) spíš tím, co psal ota
ps: ta moje poslední poznámka nebyla reakcí na předchozího ianuse, spíš obecnej povzdech



trig: no já právě mám pocit, že to seš ty, kdo si něco zjednodušuje.
já bych třeba byl rád, kdybych uměl docenit co nejvíc různejch směrů. když to přeženu, tak třeba nedávám picassa a mrzí mě to. ale prostě jsem neměl nikdy příležitost k tomu přičichnout a chápu, že tím o něco přicházím. ale rozhodně nedělám to, že bych mu tam do nějakýho obrazu šteloval podezajnovaný nápisy v helvetice jen aby se mi to jako začlo líbit ;)



no vidět to není. Ale mám dojem, že jsem o té fotce kdysi cosi četl. Jenže u toho byla vytištěná asi ještě v menší velikosti. Navíc mám něco s hlavou a nic si nepamatuju, tak už nevím co o ní psali :-)



no ten vlak, to je takova ta silenost, co na ni clovek cumi a rika si - no to uz snad ani neni mozny, ze to vyslo az _takhle_.



ne, důležitej je ten chlapík vpředu: jeho výraz, co nese a další mikroděje.. ale na týhle zdrobnělině to není pořádně vidět (viděl jsem nedávno v Praze originální zvětšeninu v Langhansu), všechno ostatní je právě kulisa..



tak zrovna ta se mi moc nelíbí :-)
Co je na tom zajímavého, že vzadu jede vlak? To je právě taková vyspekulovaná fotka, která o ničem nic neříká, akorát o tom, že Kertesz četl jízdní řády :-)
Samozřejmě trochu přeháním. Ale to nadšení sdílet nedokážu.



někdo se zaklíná vizuálem, někdo lidma, konceptem, světlem, technikou, kompozicí, efekností, všedností, barvou, bezbarvou...
prostě jeden rád holky, druhej vdolky
(jen občas nechápu tu neotřesitelnou víru ve vlastní pravdu)



vždyť já vám nic nezakazuju, jenom to komentuju ze svýho pohledu..

se mi zdá, že si to ulehčujete, pánové ;-)

ne, že bych sám nevyfotil dost těch zajímavých nalezených zátiší..
ale fotek jsou miliardy, pěkných fotek jsou milióny, suprových fotek statisíce, vyjímečných fotek (asi?) tisíce... a já jsem asi čím dál zmlsanější

já klidně řeknu: jó, fajn fotka (i tyhle, i ty Brejle, i ten odpkoš) - jo, fajn, pohoda, rozhodně neuráží ---- ale už nedokážu sdílet to nadšení = prostě vynikající suprová fotka je pro mě jěště něco navíc..

a že i tady na FS jsem ty supersuprový občas viděl, například od výtečníků jako: M.Bartoš, L.Vlk, P.A.Řízek, P.Burda a další.. tak prostě mám vysoký nároky, neasi..

prostě mám ještě jednou pocit, že si to ulehčujete


všechny moje plky jsou samozřejmě = imho


http://masters-of-photography.com/K/kertesz/kertesz_meudon_paris_full.html



tak dneska to bylo dobry, az na ty giganti samozrejme.



trig: ale jo, já to chápu. je nějakej rozhodující moment, kterej se tím pejskem ještě umocní. je to exponovaná náhoda, kouzlo okamžiku a někdy i kouzlo nechtěnýho. ale to je přece jen jeden z miliónu druhů fotek a přístupů k focení. je škoda se omezovat jen na ten jeden (nebo ten jeden hledat ve všem).



no... jenze... se mi zda, ze je to jeste trochu slozitejsi.
jakoze chapu vas, souhlasim, ale na druhou stranu zas to je jen jeden ze "smeru," ktery muzu fotkou sledovat. muzu ho mit nejradsi, muzu ho prednostne vyhledavat, ale bude pro me dobry, kdyz se zaridim tak, abych mel pozitek jen z nej, hm?



o tom žádná, živá lidská fotka plná emocí je nejlepší..


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 66/126

Page
66