<
Filter in effect:

[fs:172]
Martin Slavík [fs:172]
[fs:211]
Lucie Michnová [fs:211]



vyborny! stari mistri (nejen holandsti) by meli radost.
pres tu slepeninu (nebo prave pro ni) z toho couha dobra portretni prace. skoda snad jen te binarni sedi, ale meh!



prvni dve jsou takova vata. mozna nezbytna, ale preci jen vata. ale take je mozne, ze bez tech prvnich dvou by ta gradace ke treti nebyla tak vytribena. kazdopadne je to fuk, ta treti je paradni!



tohle je pekelny, dost hluboko pod tvym standardem.
--> do kose.



jako Tomas...
(a ted kterej, co? no, hele, klidne voba... :)



docela mi to prijde nekonzistentni (zaberama) takhle pokupe.



ja vim. nekdy to tak jde udelat, nekdy ne. ale k nekterym vecem urcite ziskas lepsi zpetnou vazbu od ostatnich, kdyz je usadis (klidne jen ramcove) do daneho kontextu a to ti pak usnadni tu finalni selekci. ono casto konkretni fotka v jednom kontextu (nebo pro dany ucel) funguje skvele, ale v jinem (ci pro jiny ucel) uz ne, no. navic kazdy se pohybujeme v jinem prostredi, ne vsichni znaji treba realie te burlesky (kdyz uz jsem ji drive zminil) a bez kontextu pak ty komentare muzou byt zbytecne mimo. ono pak nekdy muzes dostat zajimavy podnet od nekoho, od koho bys to necekala, prave proto, ze to vidi uplne z jineho uhlu pohledu.

a ano, u nekterych veci to muze znamenat i postnuti (techto konkretnich veci) treba az za rok, kdy to bude mit (jako hotovej celek) uplne jiny dopad. ale to uz bude u tech veci, kde ten prubeznej feedbak uz nepotrebujes a presne vis, proc s tim pockat.



a nekdy ten kontext muze znamenat jen url, nebo jedno dve slova a jindy je potreba napsat vic. je to ruzny.



neni potreba teoretickych omacek, on staci ten kontext.

napriklad - kdyz kouknu na pragueburlesque.com, tak ty fotky dohromady pro tenhle projekt davaji smysl a maji uplne jinou stavu, nez kdyz je das samostatne a jeste k nim nic nereknes. to pak vyjde jako ten zmineny polotovar a jen par z nich to ustoji samotnych, ackoliv i ty ostatni v ramci danyho kontextu slapou dobre. no, snad jsem to napsal srozumitelne.



a neber to explicitne k tehle fotce, myslim to obecne, jen tady to vylezlo ven.



Lucie, u tvych fotek mi casto chybi zasazeni do kontextu. Vim, ze casto delas ty fotky v ramci nekajeho projektu, a kdyz jsem se na nektere dival zpetne v danem projektu, davaly mi uplne jiny obrazek a smysl. Nekterym tvym fotkam tato bezobsazna prezentace zde docela skodi, jine to ustoji. Takhle z toho casto vychazeji jen polotovary, jak jsem zminoval posledne. Pouzivej prosim poznamky.



ono (aspon dle toho nahledu s mickou) ten hotovej plakat vypada mnohem lip. ta samotna fotka, kde je je nechany misto na typo mi nesedela a ted aspon vim proc. se pak nediv, ze ti ktomu pisem, co pisem, kdyz sem das polotovar.



jj, myslim, ze dobrej start. k dokonalosti mi chybi zacisteni detailu (krk, pravy oko) a ta malinko mdla kompozice.
ale i tak fajn, pokracuj.



umis lip.
tohle beru jako cviceni svetel s tvym standardnim prastenym setupem.



poslední je vcelku fajn pro me, jinak dost bordel.
bral bych to vetsi (o trochu, full by bylo uz moc).


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/2

<
Page