díky všem..
Ianusi, už budu muset máknout s tou pětatřicítkou konečně...ale to ostření, to ostření...:)
ano, vím, že v tohle žánru těžko vytřískám něco objevného, nového...asi je to o to těžší. tak snad jen ještě více přibližovat známé věci...
ale máš v podstatě pravdu, Lubko, asi by to šlo vyfotit zajímavěji...jiným okem.
jen - snad mi trochu křivdíš, vím, že jedno odpo nestačí, však už to tam ocvakávám přes dva roky (a to mluvím právě jen o tom ocvakávání). ..už jsem si začínala myslet, že je to znát, ale ještě tedy ne. ale o to vlastně nejde...
nezaujimavy uhol u mna znamena: takto by to vyfotil kazdy.
fotograf by sa mal snazit podat to pre divaka zaujimavejsim sposobom.
uhlom.
taketo "veci" sa fotia tazko.
nestaci jedno popoludnie.
sice nevjem ako dlho si tam bola.
tak sa tam vrat a nafot to zas.
alebo chod inde.
velká škoda, že je to tak natěsno - hlavně u té druhé je to škoda, protože ta má v sobě velký potenciál: je jednoduchá, čistá, vypovídající... trochu u ní bojuju s kompozicí..
také mi přijde, že by to chtělo o trochu širší sklo - ale ne o moc, 20mm rozhodně ne..!
K tomu co píše Lubka H. - mně naopak vyhovuje, že tady fotograf zustava neviditelný v pozadí, že se nepředvádí... ano je to takový klasický styl - ale tady mi uměřenost sedí... myslím, že fotky se sociální tematiku nemají novou budoucnost (potom, co ta tématika je už generacemi předchozích fotografů velmi vytěžena) v nějaké nové obrazobornosti, ale ve vcítění - v empatii
aha, pribyla druha do serie
ta je primejsi, jasnejsi, a i fotograficky "cistsi"
mam ale pocit, ze bys potrebovala krapet sirsi sklo, ze ti ten vynucene blizsi kontakt pomuze, a nakonec i ze se ti tam vsechno vejde zejo ?
proste neni to zly Cesto
ta druhá je dobrá. Na první pohled se zdá, že vpravo někdo leží a pak člověku dojde že neleží.
První nic, ani sama ani ve spojení s druhou. I když bych si dovedl představit dvojfotky, na jedné člověk, na druhé nějaká věc s ním spojená. Ale asi by to musela být větší série, u jedné mi to nefunguje.
Ianusi, už budu muset máknout s tou pětatřicítkou konečně...ale to ostření, to ostření...:)
ano, vím, že v tohle žánru těžko vytřískám něco objevného, nového...asi je to o to těžší. tak snad jen ještě více přibližovat známé věci...
ale máš v podstatě pravdu, Lubko, asi by to šlo vyfotit zajímavěji...jiným okem.
jen - snad mi trochu křivdíš, vím, že jedno odpo nestačí, však už to tam ocvakávám přes dva roky (a to mluvím právě jen o tom ocvakávání). ..už jsem si začínala myslet, že je to znát, ale ještě tedy ne. ale o to vlastně nejde...
fotograf by sa mal snazit podat to pre divaka zaujimavejsim sposobom.
uhlom.
taketo "veci" sa fotia tazko.
nestaci jedno popoludnie.
sice nevjem ako dlho si tam bola.
tak sa tam vrat a nafot to zas.
alebo chod inde.
také mi přijde, že by to chtělo o trochu širší sklo - ale ne o moc, 20mm rozhodně ne..!
K tomu co píše Lubka H. - mně naopak vyhovuje, že tady fotograf zustava neviditelný v pozadí, že se nepředvádí... ano je to takový klasický styl - ale tady mi uměřenost sedí... myslím, že fotky se sociální tematiku nemají novou budoucnost (potom, co ta tématika je už generacemi předchozích fotografů velmi vytěžena) v nějaké nové obrazobornosti, ale ve vcítění - v empatii
obycajne.
nic nove - nezaujimavy uhol pohladu - pre mna z tohto prostredia.
u mne fajn, obe dve , k sobe, nese to informaci a da se prijmout....je to mile podany
ta je primejsi, jasnejsi, a i fotograficky "cistsi"
mam ale pocit, ze bys potrebovala krapet sirsi sklo, ze ti ten vynucene blizsi kontakt pomuze, a nakonec i ze se ti tam vsechno vejde zejo ?
proste neni to zly Cesto
První nic, ani sama ani ve spojení s druhou. I když bych si dovedl představit dvojfotky, na jedné člověk, na druhé nějaká věc s ním spojená. Ale asi by to musela být větší série, u jedné mi to nefunguje.
mne to sedi
ale forma neni nejsilnejsi na svete ;)