ja toho psa pro jistotu vubec nevidim:-) (prilis tmavy monitor)....ale pusobi to na me strasidelne jako v pohadce Tri kralove (i kdyz je kreslena).
....a vrsku bych taky asi kapku ufikla
1 z 2 expozicii je uplne rozorstrena zamerne kvoli atmo. a tretia expozicia bola iba na mesiac. namietku na psa beriem, asi by som ho uz tiez umiestnil inam, len to nie je take jednoduche s nim :))
myslím, že právě ta neostrost a barvy to posouvá o kus dál a pomáhá vytvářet tu atmosféru (tak trochu jako z honu na velké rusi, že?).
pro mně parádní, fascinující!
hmhm, nehraje mi to kompozicne (moc vrsku a pes je na me az moc vyrazne zlatostredove umistenej). ta mira neostrosti je zajimava, ale jestli mi prijde ok bych dokazal rict jen nad papirem. celkove spis ne. :(
<>
Peter Sekera
<>
Peter Sekera
kratsia:dlhsia=dlhsi:sucet
vid npr:
http://www.volny.cz/zlaty.rez/diplomka3.html
je tam toho o zlatom reze viac...
<>
Peter Sekera
....a vrsku bych taky asi kapku ufikla
<>
Peter Sekera
<>
Peter Sekera
hmm...
mas pocit ze pomer
lavy okraj - pes ku pes -pravy okraj
je rovnaky ako
pes pravy okraj ku lavy okraj pravy okraj?
je to take kompozicne klise, ale nie zlaty rez
<>
Peter Sekera
<>
Peter Sekera
<>
Peter Sekera
<>
Peter Sekera
ale tusim co si tym myslel...
<>
Peter Sekera
pro mně parádní, fascinující!
<>
Peter Sekera
<>
Peter Sekera
<>
Peter Sekera
<>
Peter Sekera
popravde, nema to az take grady ako ostatne tvoje.
<>
Peter Sekera
zajimavy naladou
je to nejaky "divny" technicky Peter
<>
Peter Sekera
S(2) Polaroidova noc
Peter Sekera
S(2) Polaroidova noc
Peter Sekera
S(2) Polaroidova noc
Peter Sekera
ta první sice zaujme také, ale rychle to zas vyprchá.
S(2) Polaroidova noc
Peter Sekera