<
Filter in effect:

[fs:302]
Třešeň ze Sadu [fs:302]
[fs:302]
Třešeň ze Sadu [fs:302]



a cos dělal při měsíčku ty, Václave?



to byl workshop U mrtvoly :-)
blesk nebyl, svítil mi reflektor z nebe :-)



takhle nevábné světlo mi naprosto korespondovalo k této scéně...
neuvažuju nad fotkou primárně jako dobrá fotka/špatná fotka, ani jsem doposud mnoho opravdu dobrých fotek neviděla...

a tady konkrétně je důvodem pro vložení vizuální navázání na předchozí fotku z W od ŠŠ. prostě celkový odlehčení od dobrých fotek/špatných fotek. včetně toho piktogramu. ale tohle bych asi opravdu neměla psát. návody na fotky berou subjektivní přístup k vnímání.



kdyby tam bylo světlo, tak to nebude působit takhle sterilně



Bara: ono to na to vizualne i navazuje... :-)



Petr Sikora:
jestli myslíš hipsta viz tenhle obrázek, http://1thought2many.files.wordpress.com/2010/07/generational-carter_hipster.png, tak ani moc ne... :)
A co myslíš tím BF už ale nevyluštím...



md:
no, byla tam kýčovitě bílá :(



je to natolik absurdní scéna, ve které má každý herec své nezastoupitelné místo...



ano, prach není prach.
je to peří.
tahle z fotka je z takového péřového cyklu...



ne, jen s mým momentálním rozpoložením



Vojtěch: to jsem zjednodušila - nemyslim, že je potřeba to rozebírat, dokud tady ty komba nejsou všechny...
tyjo... ;)



jinak doporučuju vypnout informační panel, ať je máte co nejvíce pod sebou.
je důležitý bezprostřední nedělený vjem obou společně.



Tyhle dvě jsou k sobě stejně tak jako předchozí jinoch na gauči, co má pod sebou židli z Berlína. Možná až těch dvojic bude víc, líp se vám budou komba spojovat.
časem.
Je to z otevřeného projektu týkajícího se právě člověka vs. prostředí.

Co se týče "středoformátu" - samozřejmě kinofilm, stř. zůstal nastaven z minulého vkládání setu. Opraveno.

Martina: on je taková moje (bývalá) fešn modelka.

Díky za zajímavé a rozporuplné komenty.



LK: samozřejmě, že fotka by měla být na papíře a ne v datech na monitoru...
ukážu ti to, až se uvidíme.



JT: Neni to žádný "Člověk a jeho prostor" ... přesně tak, je to zcela uměle nakloubená myšlenka na základě vizuální či pocitový podobnosti. Jestli ti nesedí tahle dvojice, třeba další bude. Taky by bylo fajn vidět ty dvojice bezprostředně vedle sebe, ale tuhle formální stránku "konceptu" bohužel nemohu dodržet...



TS: co prosimtě myslíš těma botama? :)
fotky patří k sobě, jedná se o práci, kde je primární člověk - portrét - a k němu nějaké zátiší nebo prostor. To jsem asi měla napsat hned na začátku - nicméně, zajímalo mě, jak tuto dvojici každý z vás uchopí...
TH: tohle není anonymní účet, to je účet infantilní Třešně. :)



sken mě taky mrzí - musela jsem to zkomprimovat, protože jsem se nevešla do požadovaných 256K.

jinak o Spreepark tady vůbec nejde. to je jen popiska k tomuto surreálnému místu.



v Hradci jsem doposud byla dvakrát - jednou jsem byla ráda, že mě na motorce nesrazilo auto, když jsem projížděla červenou a podruhé jsem byla uchvácena automatem na mlíko, kam bych byla schopná naházet víc než gambleři do VLTéček..., ale tak slavný to zase nebylo, páč presso z kavárny, která se tvářila poměrně přívětivě, se opravdu dopít nedalo...
Nicméně Hradec na mne celkově zapůsobil velmi absurdně, což jsem zaznamenala na snímcích výše a asi 4dny po mé návštěvě tohoto města se mi dostal na monitor i uváděný článek.
Zcela spontánně jsem si tyto snímky spojila s titulkem článku a má představa nejlepšího místa pro život v té absurdní podobě byla zcela naplněna...
Nicméně proč ne - porochnit se v městské kašně, dát si levný oběd v čínské restauraci, koupit si skvělé ponožky a vdát se - ... asi jo...
Asi to vážně bude nejlepší město pro život...

ponožky fajn, ale celkově to vyst


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/2

<
Page