Filter in effect:

(anyone) 
[fs:104]
Tomáš Řihošek [fs:104]



no ja myslim, ze uz jen fakt, ze to skutecne vypada, jako bys to tam osobne pofotil svym floating focus takumarem, naznacuje leccos v tyhle otazce...

--

ty kompozice jsou pro me vetsinou vynikajici a treba u uvis a gomn se musim skrabat na hlave, jestli bych to vubec dokazal takhle videt pres zrcadlovku.

uz delsi dobu me stiha myslenka, ze u lidi foticich rangefinderama lze v kompozicich vypozorovat urcity tendence/znaky, ktery se nedaji najit u zrcadlovkaru a naopak, a tahle legrace do toho kotle prihazuje dalsi - a hodne zajimavej - zpusob previzualizace.

uz tradicne si to doprovodil charakteristicky legracnima kecama a vubec celkove takovou samozrejmosti a lehkosti... proste parada celkove.



autorstvo... autorske prava na umelecke dielo ako take (v modernom umeni)... zacalo sa o tom ked Mel Bochner spravil measurement room... prelomove dielo... od vtedy sa tieto spory vedu stale odznova.
http://www.tate.org.uk/modern/exhibitions/opensystems/images/bochner_sm.jpg



díku dík.
no mně právě příde zábavně sporná ta myšlenka, že to nejsou "moje" fotky ;)
hejbal jsem tou kamerou? hejbal. udělal kompozici? udělal. našel místo, našel ;)
co víc by vlastně měl člověk udělat, aby fotka byla "jeho"?
uwaga



nebo postavíš barák, co už někdo jinej vyfotil :)



jako např. když odfotíš barák, kterej postavil někdo jinej?



viz. ln... nerozumim důvodu vystavování (defakto) cizí práce.



kdyby jsi to udělal po svým, třebas to samé v český krajině, tak moc dobrý
v tomhle případě postrádám význam



[fs:102] já tu včera psala komentář, jsi to smazal a uploadnul znovu?



Vzpomnel jsem si na Pospechovy krajinky.jpg, ne ze bych je nejak zral, ale fakt je zvlastni, ze v podstate tak banalni operace, jako prefoceni monitoru na stredoformat, tomu pridala neco podstatnyho.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 21/96

Page
21