ale vůbec neni v nepopulární pozici.
a už vůbec nejde o náročnost na sebe nebo jiný. já celou dobu ten "spor" nevidim v náročnosti. o to vůbec nejde, jak je složitý něco zachytit. jde mi o to, že jsem poslední dobou nabyl pocitu, že trig se ochuzuje o některý skvělý fotky jenom proto, že tam neběží pejsek (když už teda tohle zjednodušení používáme). jsou fotky, který jsou výborný a přitom se naprosto tomuhle ( http://www.fstop.cz/e/rihosek/comments/to-slavik/070604-1422/ ) vnímání vymykaj. a nepotřebujou ty rekvizity. je to prostě jiná liga, jinej sport.
a rozhodně tím (cokoliv jsem řekl) nechci triga kamkoliv tlačit - spíš jsem chtěl říct něco jako "look, an umbrella" :).
krapi: "...ze se k tomu umim nejak aktivne postavit" - no přesně o to mi jde. postavit se k tomu, pochopit to, ne jen se utíkat k osvědčenýmu štýlku. je to těžký, sám s tim mám problém.
vy to vobá berete úplně z druhý strany.
ianus - já to "usnadnění si" nemyslel na tvorbu, celou dobu se bavím o umění se dívat na cizí věci. samozřejmě, svoje fotky si fotím podle sebe, páč mi tak zobák narost a jinak sem cihla, co se stejně neumí naučit jakejkoliv jinej přístup. ale co se týká nazírání na cizí díla - myslim, že člověka může jedině obohatit, když porozumí i jinejm stylům, než se snaží fotit on sám.
krapi - to je zajímavá teze (jako fakt), ale souvislost mi unikla.
a nešlo mi přeci o zdikt, ale o nějakou formu empatie nebo tak něco.
trig: no já právě mám pocit, že to seš ty, kdo si něco zjednodušuje.
já bych třeba byl rád, kdybych uměl docenit co nejvíc různejch směrů. když to přeženu, tak třeba nedávám picassa a mrzí mě to. ale prostě jsem neměl nikdy příležitost k tomu přičichnout a chápu, že tím o něco přicházím. ale rozhodně nedělám to, že bych mu tam do nějakýho obrazu šteloval podezajnovaný nápisy v helvetice jen aby se mi to jako začlo líbit ;)
trig: ale jo, já to chápu. je nějakej rozhodující moment, kterej se tím pejskem ještě umocní. je to exponovaná náhoda, kouzlo okamžiku a někdy i kouzlo nechtěnýho. ale to je přece jen jeden z miliónu druhů fotek a přístupů k focení. je škoda se omezovat jen na ten jeden (nebo ten jeden hledat ve všem).
druhou jsem neviděl ;)
na první se ti povedlo zachovat podobnou nenápadně klidnou atmosféru jako na těch tvejch bobcích (calm waters). baví mě se dívat.
ono je to totiž ostřený na tu zeď a ještě i ten maník je asi pohybově lehounce mázlej. sharpen a velká verze nepomáhaj ;)
tak se usneslo grémium s předsedou hladem voschem.
to se mi hrozně líbí ;)
jenom.. nevim, já nemám rád přeostřený fotky, ale tady mám pořád pocit, že ten chlápek mesijé mohl bejt malinko ostřejší... nebo je to jenom jak řiká trig?
ale supr.
monsieur le bouquiniste
Martin Slavík
paving suite I
Martin Slavík
ale asi chápu, jak se na to podívat tvejma očima, ale zvenku to nefunguje
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
a už vůbec nejde o náročnost na sebe nebo jiný. já celou dobu ten "spor" nevidim v náročnosti. o to vůbec nejde, jak je složitý něco zachytit. jde mi o to, že jsem poslední dobou nabyl pocitu, že trig se ochuzuje o některý skvělý fotky jenom proto, že tam neběží pejsek (když už teda tohle zjednodušení používáme). jsou fotky, který jsou výborný a přitom se naprosto tomuhle ( http://www.fstop.cz/e/rihosek/comments/to-slavik/070604-1422/ ) vnímání vymykaj. a nepotřebujou ty rekvizity. je to prostě jiná liga, jinej sport.
a rozhodně tím (cokoliv jsem řekl) nechci triga kamkoliv tlačit - spíš jsem chtěl říct něco jako "look, an umbrella" :).
krapi: "...ze se k tomu umim nejak aktivne postavit" - no přesně o to mi jde. postavit se k tomu, pochopit to, ne jen se utíkat k osvědčenýmu štýlku. je to těžký, sám s tim mám problém.
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
ianus - já to "usnadnění si" nemyslel na tvorbu, celou dobu se bavím o umění se dívat na cizí věci. samozřejmě, svoje fotky si fotím podle sebe, páč mi tak zobák narost a jinak sem cihla, co se stejně neumí naučit jakejkoliv jinej přístup. ale co se týká nazírání na cizí díla - myslim, že člověka může jedině obohatit, když porozumí i jinejm stylům, než se snaží fotit on sám.
krapi - to je zajímavá teze (jako fakt), ale souvislost mi unikla.
a nešlo mi přeci o zdikt, ale o nějakou formu empatie nebo tak něco.
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
já bych třeba byl rád, kdybych uměl docenit co nejvíc různejch směrů. když to přeženu, tak třeba nedávám picassa a mrzí mě to. ale prostě jsem neměl nikdy příležitost k tomu přičichnout a chápu, že tím o něco přicházím. ale rozhodně nedělám to, že bych mu tam do nějakýho obrazu šteloval podezajnovaný nápisy v helvetice jen aby se mi to jako začlo líbit ;)
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
parádně by se to vyjímalo mezi deseti podobnejma - ze země, z briefu, z hangáru... ;)
S(4) Hema
Martin Slavík
na trojce je to světlo parádní, úplně cejtim ten čistej vzduch a teplý paprsky slunce.
S(2) <>
Martin Slavík
na první se ti povedlo zachovat podobnou nenápadně klidnou atmosféru jako na těch tvejch bobcích (calm waters). baví mě se dívat.
monsieur le bouquiniste
Martin Slavík
tak se usneslo grémium s předsedou hladem voschem.
monsieur le bouquiniste
Martin Slavík
jenom.. nevim, já nemám rád přeostřený fotky, ale tady mám pořád pocit, že ten chlápek mesijé mohl bejt malinko ostřejší... nebo je to jenom jak řiká trig?
ale supr.
little big band V.
Martin Slavík