Filter in effect:

(anyone) 
[fs:194]
Honza Nousek [fs:194]



skoro fyzicky z toho cejtim, jak moc pečlivě je to nafocený. až moc, bych řek. jako by to frčelo podél zaběhlejch mantinelů moc rutinně. víc soli a omastku pls. ;)



prva mi nesedi kompozicne - spodok.
paci sa mi iba stvrta.



pockam si na dalsi, tahle serie mi prilis nefunkuje



egypt se ti poved lip - pockam si na dalsi :)



zaujala ma len amep... ostatne mi bohuzial pirdu ako genericke zabery, vyrobene sice s istou davkou estetiky ale predsa len v tom nic nenachadzam...



jedině abar mě alespoň trochu, alespoň na chvíli zaujala

jinak je to takové: ani neurazí - ani nenadchne

možná je ještě potenciál v onei - ale rozhodně hodně nevyužitý, potenciál


taky jsem si říkal: "to je digitálem...?"
a pak koukám, že delta 100 ------> tak k tomu bych dodal, že fotit tenhle žánr na deltu 100 možná není nejšťastnější nápad...



da se na to koukat... ale nezanechava to ve me hlubsi dojem ...



tak jsem několikrát marně dumal, ze které části Paříže je ta první fotografie, a potom jsem si konečně přečetl „Poznámky“..
;)))


fotky máš úhledně upravené..

líbí se mi první, druhá, čtvrtá, předposlední a poslední..


u té druhé jsem si vzpomněl na slavnou Koudelkovu fotografii s pohledem na Václavák, kde v popředí je ruka s hodinkami..

tím nechci říci nic jiného než jen to, že jsem si na tu fotografii vzpomněl..
=:o)



pre mna je ireu a posledna

ale nejasam :(



ja mel rozepsany tri odstavce kecu o tomhle a tamtom, ale nakonec to nejak nedavalo smysl, tak sem to zase smazal.

takze uplne strucne - utla je pro me supr.



[fs:102] ke mně to bohužel nemluví skoro vůbec



první je krásně lhotákovská.
adlu je pohlednice dokonce s podpisem vpravo dole :-)
na uboe mne přeci jen ruší ta vodorovná příčka.
a zbytek vidím jako do počtu.



amep a uboe pro mě nej.
honzo ten modrej tón je úmysl?



ha... tady se to nejak rozrostlo - tak odvolavam, co sem odvolal, a musim se na to podivat znova a v klidu, az bude trochu cas.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 45/46

Page
45