me jede teda "zase" dvojka a to tak, ze pohled je super jen vlevo je to mozna moc svetly, ale newa.
jednicka je pro mne rozbita jeji levou rukou a levou stranou fokyt.
po přezrálé úvaze doporučuji tu první verzi [xota] vyhodit, protože zbytečně kazí tu druhou..
a ta druhá se mi opravdu líbí čím dál více.. vzbuzuje různé pocitové asociace včetně jakýchsi pohádkových: „gana“ je jakési kejkle kující krásná čarodějnice, převtělená do havranice, která teď nemůže vzlétnout z gauče, protože je právě zaskočena odhalením skryté kamery v lustru..
a zároveň mám paralelní pocit, že ten záběr na „gana“ není shora ale zespoda, a že „gana“ vlastně letí, respektive právě přistává..
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
jinak je druha moc prima kukanec
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
teda spodnaaa.
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
u 2 furt studuju ten nos. :)
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
jednicka je pro mne rozbita jeji levou rukou a levou stranou fokyt.
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
to "kalo" je pro mne
gut (i kdyz premyslim o lehounkym zamireni vic doprava :)
u ty druhy,se neumim nadchnout, ten pohled ty fotce bere dech, imo
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
první je taká améba neforemná, oko ji nezachrání.
druha super. vlčekk pěkně popsal.
S(2) // O
Luděk Nechvátal
a ta druhá se mi opravdu líbí čím dál více.. vzbuzuje různé pocitové asociace včetně jakýchsi pohádkových: „gana“ je jakési kejkle kující krásná čarodějnice, převtělená do havranice, která teď nemůže vzlétnout z gauče, protože je právě zaskočena odhalením skryté kamery v lustru..
a zároveň mám paralelní pocit, že ten záběr na „gana“ není shora ale zespoda, a že „gana“ vlastně letí, respektive právě přistává..
a má cosi nekalého za lubem..
;))
S(2) // O
Luděk Nechvátal
druhá mě baví víc
S(2) // O
Luděk Nechvátal