Filter in effect:

(anyone) 
[fs:211]
Lucie Michnová [fs:211]



to se mi moc líbí, mám už delší dobu ideu, fotit si takhle aranžovaně lidi z ulice, vietnamský prostitutky atd... ale neni lehký je přemluvit, v tomhle má ženská- fotografka výhodu:)



najprv ma zaujala prva
ale tretia je fakt lepsia



bez kontextu: je to docela napínavý

jinak celkem souhlasím s Martinem, písmenka nejsou tví nepřátelé, na ten burlesk se podívám později



ja vim. nekdy to tak jde udelat, nekdy ne. ale k nekterym vecem urcite ziskas lepsi zpetnou vazbu od ostatnich, kdyz je usadis (klidne jen ramcove) do daneho kontextu a to ti pak usnadni tu finalni selekci. ono casto konkretni fotka v jednom kontextu (nebo pro dany ucel) funguje skvele, ale v jinem (ci pro jiny ucel) uz ne, no. navic kazdy se pohybujeme v jinem prostredi, ne vsichni znaji treba realie te burlesky (kdyz uz jsem ji drive zminil) a bez kontextu pak ty komentare muzou byt zbytecne mimo. ono pak nekdy muzes dostat zajimavy podnet od nekoho, od koho bys to necekala, prave proto, ze to vidi uplne z jineho uhlu pohledu.

a ano, u nekterych veci to muze znamenat i postnuti (techto konkretnich veci) treba az za rok, kdy to bude mit (jako hotovej celek) uplne jiny dopad. ale to uz bude u tech veci, kde ten prubeznej feedbak uz nepotrebujes a presne vis, proc s tim pockat.



ok. ale jedno tema neznamena serii, vetsinou maji fungovat tak, jak je sem hodim, vetsina pak stejne pokracuje single... kdyz se jich pak sto padesat rozlozi po koberci, da se udelat uceleny vyber, poskladat to vedle sebe pekne barevne, horizontalne seradit... to bych pak mohla postovat jednou za rok. neco pekne slizkeho. asi bych se mene opakovala a vice by to pobavilo. produkt.



a nekdy ten kontext muze znamenat jen url, nebo jedno dve slova a jindy je potreba napsat vic. je to ruzny.



neni potreba teoretickych omacek, on staci ten kontext.

napriklad - kdyz kouknu na pragueburlesque.com, tak ty fotky dohromady pro tenhle projekt davaji smysl a maji uplne jinou stavu, nez kdyz je das samostatne a jeste k nim nic nereknes. to pak vyjde jako ten zmineny polotovar a jen par z nich to ustoji samotnych, ackoliv i ty ostatni v ramci danyho kontextu slapou dobre. no, snad jsem to napsal srozumitelne.



mne to moc nemysli, takze ty teoreticke omacky prenecham intelektualum a teoretikum... obecne.
u tech konceptualnejsich setu vetsinou inerpretaci mam, ale zase to nemusi byt jednostranne. devka.



a neber to explicitne k tehle fotce, myslim to obecne, jen tady to vylezlo ven.



Lucie, u tvych fotek mi casto chybi zasazeni do kontextu. Vim, ze casto delas ty fotky v ramci nekajeho projektu, a kdyz jsem se na nektere dival zpetne v danem projektu, davaly mi uplne jiny obrazek a smysl. Nekterym tvym fotkam tato bezobsazna prezentace zde docela skodi, jine to ustoji. Takhle z toho casto vychazeji jen polotovary, jak jsem zminoval posledne. Pouzivej prosim poznamky.



ono (aspon dle toho nahledu s mickou) ten hotovej plakat vypada mnohem lip. ta samotna fotka, kde je je nechany misto na typo mi nesedela a ted aspon vim proc. se pak nediv, ze ti ktomu pisem, co pisem, kdyz sem das polotovar.



tyjo, s těmi dalšími!

Trochu se mi to ale pere ve formátu, jinak by to bylo ehm dokonalé ;-) ale s tou tiráží je to OK



bych to bral s mekcim svetlem cely ztraceny ... ale jinak to neni spatny



tož není to špatný, ale zajímala by mě verze
a/víc hnusná a mazlavá
b/víc stylizovaná do torza-sochy


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 23/51

Page
23