Filter in effect:

[fs:107]
Ondřej Kratochvíl [fs:107]
 (anyone)



(a kdybych ja mel v hlave to co on, rekl bych to :))



(a nekdo jiny by rekl, ze je to cele genialne a invencne nafocene... a je jasny, ze kdyby mel v hlave to samy co ja, tak by to nerekl :))



a ja bych rekl, ze tady neni nic poruseno zdatne, ale prave hrube. je to prilis subjektivni, prilis tenky led. ja myslim ze ve spojeni s dalsimi prvky obrazu neni kompozice techto snimku nikterak genialni.



me jsou sympaticti ti umelci
fotky mi neprijdou nijak specialni
nejvic libi prvni, kdyz bych mel rict
nesedi tak nejak kompo u vsech



no pro me jsou tam takhle super hlava a ty ruce, takze ja bych prave pozmenil nohy :) (jojo, sem kecalista)



(to je popis toho, kdy by se mi to libilo vic... kazdej to ma asi jinak)



treba kdyby ty nohy narovnala a ve vzduchu pred sebou prekrizila... a zabrany na vejsku, mirne sklonene :)



ted jsem si vsimnul, ze jsem ti sem jeste nenapsal, ze se mi to moc libi! (ja si ten komentar vytvoril rano v hlave, dival jsem se na tuto fotku dnes jiz mnohokrat, ale nejak jsem ho sem pozapomnel napsat :))

v kostce je to pro mne:
"hezky graficky poskládané a jemně surrealisticky naladěné zobrazení reality..."



jo na nyxu mlel nekdo neco o krivkovani -- uz vim co mi na tom nesedi nejvic. je to opet me v posledni dobe oblibene slovo "svetlo". jak je to plochy, nezivotny.



hezke oko, hezky uces, zda se ze zajimavy profil
to je asi tak vse, co bych k tomu dokazal rict pozitivniho



me to nesedi
vizualne (svetelne/kompozicne/ proste vytvarne) mi nesedi zadna
a to je pro me vcelku "showstopper"

a kdyz k tomu pridam, ze mi to prijde taky casto az moc z dalky a takovy neosobni, tak to pro me proste neni dobry...



pes: ano ano, souhlasim. ona i ta neumela kriklavost vyvesnich tabuli a nazvu obchodu je mnohdy neprilis hezka, o vylohach a jejich aranzma ani nemluve. ale mozna je to vsechno prave jen svedectvim doby, a za tricet let budou lidi rikat "podivej na ty uzasny auta, co pred triceti lety jezdily" :). ovsem kdybych mohl volit, takze bych si vsude mozne rozestavel auta z let 1920 - 1960, treba takovy citroen ds, porsche 356 ci jaguar e-type jsou take auta k pohledani. takhle se clovek raduje, kdyz najde ulici bez aut... nebo alespon kus ulice bez aut.... nezbyva nez je prijmout i s jejich designem jako ten znak doby.



bohuzel pro fotografy ulice, v nasi spolecnosti se cim dal vic objevuje to, o cem pise treba pavel stecha, a ja bych s tim pri pohledu na mnohe ceske fotky z minuleho stoleti souhlasil - lide maji pocit, ze je fotoaparat ukradne, nechteji se fotit, vsimaji si fotografu a podrizuji jim sve chovani (paradoxne v dobe kamer na kazdem rohu); byly doby, kdy si lide fotografa, jako negativniho elementu, tolik nevsimali a na ulici se mnohdy dalo vyfotit prirozene - tj. bez jakehokoliv zasahu do udalosti - neco, pri cem uz by se nikdo dneska vyfotit nenechal... to je treba v te parizi (ale i jinde) prijemnejsi. clovek s fotoaparatem, dokumentujici ulici, nema pocit, ze je verejnym skudcem.



lv: s magicnosti to vidime asi stejne... i kdyz porad me laka podnikat vylety do pro me neznamych ctvrti prahy - treba i na starsi prazska sidliste, protoze i ty dnes uz maji mnohdy "historicke kouzlo"...

fotografie moc pekna. takova jemna.



zajimavy, hezky... ale ze bych z toho byl tak hotov jako ostatni, to asi ne :)



pro me to tahne hlavne ten pes vpravo vepredu.
a nedokazu rict cim, ale necim se mi tahle fotka fakt zamlouva vic nez nektere predchozi....... zvlastni.... vkusu clovek hlavou neporuci.



slusne. ten pes vlevo s tim objektem nad me sice malicko rusi (provokuje), ale to je jediny co bych tomu mohl vytknout. velmi fajn.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 25/54

Page
25