a ja bych rekl, ze tady neni nic poruseno zdatne, ale prave hrube. je to prilis subjektivni, prilis tenky led. ja myslim ze ve spojeni s dalsimi prvky obrazu neni kompozice techto snimku nikterak genialni.
ted jsem si vsimnul, ze jsem ti sem jeste nenapsal, ze se mi to moc libi! (ja si ten komentar vytvoril rano v hlave, dival jsem se na tuto fotku dnes jiz mnohokrat, ale nejak jsem ho sem pozapomnel napsat :))
v kostce je to pro mne:
"hezky graficky poskládané a jemně surrealisticky naladěné zobrazení reality..."
jo na nyxu mlel nekdo neco o krivkovani -- uz vim co mi na tom nesedi nejvic. je to opet me v posledni dobe oblibene slovo "svetlo". jak je to plochy, nezivotny.
pes: ano ano, souhlasim. ona i ta neumela kriklavost vyvesnich tabuli a nazvu obchodu je mnohdy neprilis hezka, o vylohach a jejich aranzma ani nemluve. ale mozna je to vsechno prave jen svedectvim doby, a za tricet let budou lidi rikat "podivej na ty uzasny auta, co pred triceti lety jezdily" :). ovsem kdybych mohl volit, takze bych si vsude mozne rozestavel auta z let 1920 - 1960, treba takovy citroen ds, porsche 356 ci jaguar e-type jsou take auta k pohledani. takhle se clovek raduje, kdyz najde ulici bez aut... nebo alespon kus ulice bez aut.... nezbyva nez je prijmout i s jejich designem jako ten znak doby.
bohuzel pro fotografy ulice, v nasi spolecnosti se cim dal vic objevuje to, o cem pise treba pavel stecha, a ja bych s tim pri pohledu na mnohe ceske fotky z minuleho stoleti souhlasil - lide maji pocit, ze je fotoaparat ukradne, nechteji se fotit, vsimaji si fotografu a podrizuji jim sve chovani (paradoxne v dobe kamer na kazdem rohu); byly doby, kdy si lide fotografa, jako negativniho elementu, tolik nevsimali a na ulici se mnohdy dalo vyfotit prirozene - tj. bez jakehokoliv zasahu do udalosti - neco, pri cem uz by se nikdo dneska vyfotit nenechal... to je treba v te parizi (ale i jinde) prijemnejsi. clovek s fotoaparatem, dokumentujici ulici, nema pocit, ze je verejnym skudcem.
lv: s magicnosti to vidime asi stejne... i kdyz porad me laka podnikat vylety do pro me neznamych ctvrti prahy - treba i na starsi prazska sidliste, protoze i ty dnes uz maji mnohdy "historicke kouzlo"...
pro me to tahne hlavne ten pes vpravo vepredu.
a nedokazu rict cim, ale necim se mi tahle fotka fakt zamlouva vic nez nektere predchozi....... zvlastni.... vkusu clovek hlavou neporuci.
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
fotky mi neprijdou nijak specialni
nejvic libi prvni, kdyz bych mel rict
nesedi tak nejak kompo u vsech
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
Pražské léto XVIII
Lubomír Vlk
v kostce je to pro mne:
"hezky graficky poskládané a jemně surrealisticky naladěné zobrazení reality..."
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
to je asi tak vse, co bych k tomu dokazal rict pozitivniho
S(6) z depa(pepa?)
Ivan Storinský
vizualne (svetelne/kompozicne/ proste vytvarne) mi nesedi zadna
a to je pro me vcelku "showstopper"
a kdyz k tomu pridam, ze mi to prijde taky casto az moc z dalky a takovy neosobni, tak to pro me proste neni dobry...
Pasáž Lucerna III
Lubomír Vlk
Pasáž Lucerna III
Lubomír Vlk
Pasáž Lucerna III
Lubomír Vlk
fotografie moc pekna. takova jemna.
dívka s dracénou
Jarda Sedláček
S(9) miniaturny report dowo...
Tomáš Řihošek
fotka s Hradčanama XIV
Lubomír Vlk
a nedokazu rict cim, ale necim se mi tahle fotka fakt zamlouva vic nez nektere predchozi....... zvlastni.... vkusu clovek hlavou neporuci.
fotka s Hradčanama XIV
Lubomír Vlk