asi takhle http://www.fotoaparat.cz/g/09/05/17/634694_546a0.jpg
já nevim... když si to teď zase dám proti sobě, tak se mi víc líbí ta křivá, protože je to křivý celý :D ale rozdíl neni markantní. a dál jsem nemohl, nahoře končil barák a myslim, že by mi to další linie nahoře rozbila (respektive jevilo se mi to tak).
nějak mi to kino prostě vyhovuje a zvyknul jsem si na něj, tak asi proto. a s tlr jsem pracoval, taky fajn, ale nesedlo mi to. prostě neumim kompotovat na čtverec .)
jinak mám tam i lepší kousky, fakt .)
já jsem se světlem tu poměrně spokojen, i je stejné, jako u předchozí, je pro mne "to pravé", řekl bych - podmračné, jemné, rozptýlené, neveselé. stejně jako ty stromy - podzim sám o sobě na mne působí smutně - ještě k tomu těžce uvězněné a omezené v naší technické civilizaci.
já udělal obrovskou chybu, že jsem k tomu "cyklu" nic nenapsal už zezačátku, ale nějak to nemám náladu/chuť splácat dohromady, druhak se bojím, že by to byla hromada patosu .) ale začalo to fotkou sakury, co mám v příjmači, která je krásná, je to hezký vrzostlý strom, ale až při prohlížení fotky, kdy jsem jí ukazoval kamarádkám z uměleckých škol, mi začlo docházet, jak je tam ten strom hnusně zamknut, uvězněn (i když kdo ví, kolik prostoru má pod zemí, ale z vlastní zkušenosti zahradníka - nebývá ho tolik, kolik by bylo potřeba) a začal jsem sledovat soliterní městské stromy uvězněné v civilizaci, zubožené, zanechané v divných kulisách, které na mne na daném místě nějak působily.
navíc je to nekončící boj, měl jsem původně v plánu vše nafotit na střední formát, aby z toho šlo udělat velké zvětšeniny (40cm na šířku), ale do toho čtverce to ne a ne sednout (prostě to neumim), a tedy většina fotografií, co jsem již pořídil, jsou "náhledové cvaky" k otipování dobrých míst na focení (které se na čtverec nakonec uskutečnilo jen čtyřikrát, a jen jednou to šlo použít), a často za lepšího světla, než druhý den, kdy jsem se tam potácel s těžkým pentaconem.
navíc to opravdu není ukončené, tak to neprezentuji v jednom setu, u každé fotografie bych byl rád, kdyby fungovala alespoň trochu i jako solitér.
tož tak asi...
děkuji všem za komentáře, vážím si toho
ono je to takový.... hodně na efekt (a ještě k tomu bez kresby ve stínech). já vím. ale chtěl bych to tu mít, jako památku na Mauinu.
a mamce se ta druhá taky líbí víc, už si jí zarámečkovala.
<>
Lukáš Kožešník
<>
Lukáš Kožešník
já nevim... když si to teď zase dám proti sobě, tak se mi víc líbí ta křivá, protože je to křivý celý :D ale rozdíl neni markantní. a dál jsem nemohl, nahoře končil barák a myslim, že by mi to další linie nahoře rozbila (respektive jevilo se mi to tak).
<>
Lukáš Kožešník
<>
Lukáš Kožešník
<>
Lukáš Kožešník
<>
Lukáš Kožešník
<>
Lukáš Kožešník
<>
Lukáš Kožešník
<>
Lukáš Kožešník
jinak mám tam i lepší kousky, fakt .)
<>
Lukáš Kožešník
já udělal obrovskou chybu, že jsem k tomu "cyklu" nic nenapsal už zezačátku, ale nějak to nemám náladu/chuť splácat dohromady, druhak se bojím, že by to byla hromada patosu .) ale začalo to fotkou sakury, co mám v příjmači, která je krásná, je to hezký vrzostlý strom, ale až při prohlížení fotky, kdy jsem jí ukazoval kamarádkám z uměleckých škol, mi začlo docházet, jak je tam ten strom hnusně zamknut, uvězněn (i když kdo ví, kolik prostoru má pod zemí, ale z vlastní zkušenosti zahradníka - nebývá ho tolik, kolik by bylo potřeba) a začal jsem sledovat soliterní městské stromy uvězněné v civilizaci, zubožené, zanechané v divných kulisách, které na mne na daném místě nějak působily.
navíc je to nekončící boj, měl jsem původně v plánu vše nafotit na střední formát, aby z toho šlo udělat velké zvětšeniny (40cm na šířku), ale do toho čtverce to ne a ne sednout (prostě to neumim), a tedy většina fotografií, co jsem již pořídil, jsou "náhledové cvaky" k otipování dobrých míst na focení (které se na čtverec nakonec uskutečnilo jen čtyřikrát, a jen jednou to šlo použít), a často za lepšího světla, než druhý den, kdy jsem se tam potácel s těžkým pentaconem.
navíc to opravdu není ukončené, tak to neprezentuji v jednom setu, u každé fotografie bych byl rád, kdyby fungovala alespoň trochu i jako solitér.
tož tak asi...
děkuji všem za komentáře, vážím si toho
<>
Lukáš Kožešník
<>
Lukáš Kožešník
S(3) krajina bez ní
Lukáš Kožešník
S(3) krajina bez ní
Lukáš Kožešník
S(3) krajina bez ní
Lukáš Kožešník
S(2) podvečer u okna
Lukáš Kožešník
S(2) podvečer u okna
Lukáš Kožešník
a mamce se ta druhá taky líbí víc, už si jí zarámečkovala.
beevan
Lukáš Kožešník
nějak se mi ty čtverečky přestaly líbit a navíc to bylo vždycky moc práce to krájet
dáma v čajovně
Lukáš Kožešník
nějak mi už odzačátku vadilo, že by tu druhou fotku mohl vidět každej
beevan
Lukáš Kožešník
mě se to takhle zdá takový klidný a celkem vyvážený....
nebo to vidim blbě asi