Třešeň naznačuje, že to není dobrý nápad. Možná má pravdu. Kupovat dva filmy (negativ a diapozitiv) by bylo finančně náročné. Ale má Třešeň opravdu pravdu? Je prozíravé vše přepočítávat jenom na peníze? Nebyla by škoda, kdyby umělecké dílo nebylo realizováno jenom proto, že se nenajde sponzor pro nákup dvojnásobného množství filmů?
Pokud máš možnost záběry v tomto prostředí zopakovat, tak navrhuji následující postup: vzít s sebou dva foťáky na film. Do jednoho bude vložen negativní film, do druhého diapozitiv. Zátiší s písmenem „N“ vyfotit na negativ a variantu s písmenem „P“ exponovat na pozitiv.
Je to zvláštní, ale ta fotografie se mi líbí. Možná tou svou vzdušností. Mistra Pinkavu zde sice nevidím (přítomnost Pinkavova molitanu neznamená přítomnost Pinkavova ducha), ale to nevadí. Vnímám zde spíše cosi jako (možná nechtěné) retro. Jakoby sedmdesátá léta. Ale to není důležité. Asi to nedokážu zdůvodnit, ale ta fotografie mne nějakým nepochopitelným způsobem lahodí a občerstvuje.
S(2) N
Martin Daňkovský
S(2) N
Martin Daňkovský
S(2) N
Martin Daňkovský
6
Martin Daňkovský
S(2) leto ve znameni skandi...
Martin Daňkovský
S(2) N
Martin Daňkovský
S(2) N
Martin Daňkovský
S(2) N
Martin Daňkovský
S(2) leto ve znameni skandi...
Martin Daňkovský
S(12) Obraz II
Ondřej Hruška
<>
Petr Horký
Pinkava
Vendula Knopová
(a obsah díky bohům kvůli formě vidět moc není...)
Pinkava
Vendula Knopová
S(12) Obraz II
Ondřej Hruška
S(2) leto ve znameni skandi...
Martin Daňkovský
S(2) N
Martin Daňkovský
<>
Petr Horký
Pinkava
Vendula Knopová
Pinkava
Vendula Knopová
ale dobrý to není.
Gregor Johann Mendel 1...
Jan Jablunka