<all comments> ]


tyjo - kdo by to byl do fomy rek' ;) dobry je to, prijemnej model



..osobně se mi moc líbí II.ka .. je to to více klasický, něžnější a intimnější ..

... velmi chválím "portrét bez očí" ..

.. I.ka je osobitější, ale trochu mi vadí zvolená kompozice .. velmi doré ..



#JendaW: jo, takovej uz je zivot :) dik, ze's to napsal
#Ivan: jestli kompozicne chladne, tak je to tim, ze to je docela vykalkulovana zalezitost, jestli chladne jako chladne, tak za to urcite muze ta ocel :)



[fs:102] ta první je docela příjemná věc, te druhé už něco chybí



První se mi líbí o hodně víc, je to takové příjemnější...



tak nějak normál...s příhledem na autora :-)



No jak říkám, výhledově bude tónováno podle papírového vzoru. Tisk skenů neplánuju a dělat dvě varianty (papír-web) mi také moc šťastné nepřijde. Navíc nefotím na emulzi proto abych to dotvářel digitálně. Rozdíl mezi papírem a skenem musím být minimální. Prdět bude jen tu a tam:)



to je nejlepší naskenovat (papír nebo negativ, to je jedno), pak převést do čb a až pak ten čb obrázek převést do Duotone nebo jak se to v PS jmenuje - doladit to podle papíru. A tím už máš nastavení pro další skeny pro konkrétní papír, třeba pro ten Fomatone.
Kdyby sis s tím chtěl hrát. Já bych se na to vyprdnul :-).



tak jsem se ponekolikaty vratil a musim chca nechca rict, ze moc ne... mozna ta druha mojescikovka samostatne :)



Naprostý souhlas Oto, zrovna toto půjde na Fomatone v kombinaci s PW. Jak to uvidím na barytu tak podle toho budu tu úroveň upravovat, popřípadě půjde na web sken papíru. Tohle tónování vzniklo tím že jsem negativ skenoval jako barvu a ono ten sken takto otónovalo. Žádný další kejkle nebylo potřeba dělat.



hmm, vaham uplne presne na hranici 'jo' a 'ne', ale citim, ze se to preklapi spis k 'ne'.

obe dve fotky mi vadi prilisnym kontrastem, mam pocit, ze priroda by se mela zachycovat v jemnejsich tonech.

v jednicce mi tam vadi, jak zespodu uprostred do zaberu vlejza uplne jina trava a rika "za libru vam nezkazim zaber." hadam, ze takovy zaber by moh jednoho zamestnat na cely dopoledne, nez by si to vycistil do uspokojive miry.

dvojka je takova, jak rika th, takova banalni. jednak mi vadi to rozmazane popredi, jednak skutecnost, ze se jedna jen o jakysi cip pole. pripada mi to jako takova mizerna kulisa, jako kdyby se to snazilo delat dojem velkeho pole, ale pritom ty klasy jen zakryvaji jakousi louku, ktera taky neni moc zajimava.



celkem souhlas, ze jednicka je lepsi.... ovsem rusi me tam ten kontrast, asi nestravim poezii klasu podanou formou dryacnike pisne ;)



když dáš vedle sebe různé papíry, taky to vypadá různě barevně. Mám dobrou zkušenost s papírem Fomatone MG a teplou vývojkou (určitě existují i lepší kombinace). Je to dohněda a vypadá to přirozeně a není to tónované, je to normální baryt, jenom hnědý. Tak moc jako tohle ne, jenom tak akorát.
Tónování tonerem jsem taky zkoušel, jde to, a můžeš regulovat odstín, ale není to tak pěkné jako teplý papír.
Jinak co se týká tónování na PC, tak to je spíš na škodu, protože si vymyslíš odstín, který pak na papír nedokážeš dostat. Pokud to nebudeš tisknout na tiskárně.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 3981/4284

Page
3981