co mi to jen pripomina? aha, asi tech milion policek z myho loma, ktery uz jsem i prestal skenovat :) Ne ze by to nebyly nejkrasnejsi fotky na svete, ale jsou vsechny proste takovy dost stejny...
IG: jisteze rozumim... nicmene zastavam nazor, ze hranice mezi obojim je dost neznatelna, a to tim spis, cim statictejsi motiv to je. Kde zacina inscenace a kde konci je vetsinou hodne tezko formulovatelny, protoze uz fakt ze jdu fotit treba jako tady na letiste vicemene bere v uvahu, ze na tech obrazcich budou letadla plus nejaky lidi okolo... Pro mne je to zrovna tak "inscenace" jako kdybych si to letadlo objednal a nechal je nekde na louce pristat jenom pro mne, nebo teda skoro :-)
To same je priklad nejake momentky na street... pokud chci (jakoze vetsinou ano) aby mne fotografovani videli a aby pohledem se mnou komunikovali, tak uz je svym zpusobem manipuluju, nebo jestli chces inscenuju.
Co jinyho to je, kdyz si nekde vyhlednu nejake fotogenicke misto (svetlo, prostor) a cekam koho mi privede pred objektiv nahoda, abych jej "pouzil" pro nejaky obrazek?
Kdepak, Ianusi... tvuj argument funguje beze zbytku snad u snimku porizovanych nahodne nejakou bezpecnostni kamerou, ale jakmile je za pristrojem tvurci fotograf, tak je to vice nebo mene inscenace skoro pokazde. Snad jenom u motivu trvajicich opravdu jenom zlomky sekund mne jima podobny iracionalni obdiv, naposledy u Alberta Venzaga, jak jsem o tom psal v boardu o filmech :-)
To vsechno ale absolutne nesnizuje v mych ocich kvalitu techhle vybornejch obrazku, pouze to melo vyjadrit ze tu tematiku "inscenace(böse, böse) versus okamziky realneho zivota (jedina prava hodnota) vidim trochu diferencovane. Nakonec, ja se dostal k inscenovany fotografii spis pozvolna prave pres tu dokumentarni :-)
presne Lubosi, taky jsem odjizdel na kresle od monitoru :))
a najednou je tam prostor a bublinky sheveliii
a lipa ten "vnitrni" Lipa ma na hlave svetelnou lodicku lehce do cela :)
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
takze to maka.
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
... jazz
Ianus Germanicus
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(4) Letiště XI
Lubomír Vlk
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(4) Letiště XI
Lubomír Vlk
To same je priklad nejake momentky na street... pokud chci (jakoze vetsinou ano) aby mne fotografovani videli a aby pohledem se mnou komunikovali, tak uz je svym zpusobem manipuluju, nebo jestli chces inscenuju.
Co jinyho to je, kdyz si nekde vyhlednu nejake fotogenicke misto (svetlo, prostor) a cekam koho mi privede pred objektiv nahoda, abych jej "pouzil" pro nejaky obrazek?
Kdepak, Ianusi... tvuj argument funguje beze zbytku snad u snimku porizovanych nahodne nejakou bezpecnostni kamerou, ale jakmile je za pristrojem tvurci fotograf, tak je to vice nebo mene inscenace skoro pokazde. Snad jenom u motivu trvajicich opravdu jenom zlomky sekund mne jima podobny iracionalni obdiv, naposledy u Alberta Venzaga, jak jsem o tom psal v boardu o filmech :-)
To vsechno ale absolutne nesnizuje v mych ocich kvalitu techhle vybornejch obrazku, pouze to melo vyjadrit ze tu tematiku "inscenace(böse, böse) versus okamziky realneho zivota (jedina prava hodnota) vidim trochu diferencovane. Nakonec, ja se dostal k inscenovany fotografii spis pozvolna prave pres tu dokumentarni :-)
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
titre is inc. in the p...
Tomáš Řihošek
titre is inc. in the p...
Tomáš Řihošek
titre is inc. in the p...
Tomáš Řihošek
shot astií ve vlaku byl pro tebe ještě nedávno nezkousnutelnej ;)..
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
jen prilis zlutee, o chloupek
ale vazne paci sa chlapce, libovina
... jazz
Ianus Germanicus
a najednou je tam prostor a bublinky sheveliii
a lipa ten "vnitrni" Lipa ma na hlave svetelnou lodicku lehce do cela :)