<all comments> ]


Některé předešlé komentátorské vstupy jsou zde docela kruté, a tak raději zopakuji, že mně se ta fotografie líbí. Je výrazná, vtipná a zapamatovatelná. Neztratí se v davu.

Sice souhlasím s názorem, že ten obrazově „naivistický batoh“ za zády dámy není vizuálně dořešen, ale vnímám ho jako takovou logickou a tím i akceptovatelnou daň za vizuální hříčku, která není pouhou vizuální hříčkou.

Silueta za zády dámy je zároveň prvkem humorným. A jak jsem psal již mnohokrát: mám rád vizuální humor Adriany.

Líbí se mi také, že Adriana dělá to, co se jí líbí, a to bez ohledu na vnější vlivy a módní trendy.

Buďme rádi, že nás za ty všechny komentáře během let už neumlátila nějakým prknem. Já bych se jí vůbec nedivil.



Jsou to fascinující objekty. Speciálně se mi líbí první fotografie, která byla pořízena jakoby „normálně“ bez rušivých „uměleckých“ ambicí fotografa. U převážné většiny dalších fotografií mne však ruší „přes koleno lámané“ a snad až příliš na sílu tlačené či poněkud krkolomné kompozice „natěsno“, u kterých je poznat, že nejsou důsledkem nedostatku prostoru anebo odstupu, ale spíše jsou výsledkem snahy fotografa o „uměleckou kompozici“. Možná je to ke škodě. Objekty jsou to opravdu zajímavé a pravděpodobně mnohý divák by je rád viděl tak trochu více v jejich kontextu. Nějaké celkové pohledy, střídané zajímavými detaily. Tak, jak to je nyní, to až na některé výjimky působí spíše dojmem, že fotograf se nesnažil vyfotit co nejlépe objekty, ale že jeho cílem bylo především zaujmout fotkami.

pes: oceňuji bonus „vánoční stromeček mrazivých padesátých let“:

http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/240/duto.jpg

Kolem hotelu Internacionál (nyní Crowne Plaza Prague) se plížím relativně často, dokonce jsem měl možnost několikrát navštívit některé jeho útroby (do věže na vyhlídku, která mne láká nejvíce, jsem se však ještě nedostal), ale takovýto satirický zákryt jsem tam ještě neviděl.

Také mne vrtá v makovici, jakým ohniskem je konktrétně tento zákryt focený. Předpokládám, že měch foťáku (pokud je ten foťák měchový) byl vytažen docela do krajnosti. Anebo je to pomocí nějaké teletrubky?



Adriano, nebud takova negativistka, mozna tam v te nejhlubsi cerni zasoupnuteho supliku je neco, co stoji za pozornost nas vsech.



Kamile, to se prece nemuze stat, v tom se mozna shodneme.



a me by naopak potesilo, kdybych od tebe zase jednou videl neco dobryho, neni divu, ze se neshodnem



zajímavá fascinace. ukazuješ ty stavby v novém světle a děláš je hezčíma, než jsou.



většina existuje i čb variantách, které jsou ale v jiném městě a je obtížné je reprodukovat.



neni to dobre rozvrzeny, ale i tak to ma svy kouzlo.



Celkem se mi tato fotografie i pozdava, ale ty zatisi od Kolina vic... :-)



prvni naladou de. to zpraseni se mi ale nelibi.



zajimavy, jak nakonec zaujmou ty nejzakladnejsi veci. les a tma. beru ten přístup, ale vždycky, když vidím fotku lesa, přemýšlím, proč zrovna tenhle kus.



i kdyz nevim poradne, na co koukam, poskladane je to vyborne =)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 330/4284

Page
330