Některé předešlé komentátorské vstupy jsou zde docela kruté, a tak raději zopakuji, že mně se ta fotografie líbí. Je výrazná, vtipná a zapamatovatelná. Neztratí se v davu.
Sice souhlasím s názorem, že ten obrazově „naivistický batoh“ za zády dámy není vizuálně dořešen, ale vnímám ho jako takovou logickou a tím i akceptovatelnou daň za vizuální hříčku, která není pouhou vizuální hříčkou.
Silueta za zády dámy je zároveň prvkem humorným. A jak jsem psal již mnohokrát: mám rád vizuální humor Adriany.
Líbí se mi také, že Adriana dělá to, co se jí líbí, a to bez ohledu na vnější vlivy a módní trendy.
Buďme rádi, že nás za ty všechny komentáře během let už neumlátila nějakým prknem. Já bych se jí vůbec nedivil.
Jsou to fascinující objekty. Speciálně se mi líbí první fotografie, která byla pořízena jakoby „normálně“ bez rušivých „uměleckých“ ambicí fotografa. U převážné většiny dalších fotografií mne však ruší „přes koleno lámané“ a snad až příliš na sílu tlačené či poněkud krkolomné kompozice „natěsno“, u kterých je poznat, že nejsou důsledkem nedostatku prostoru anebo odstupu, ale spíše jsou výsledkem snahy fotografa o „uměleckou kompozici“. Možná je to ke škodě. Objekty jsou to opravdu zajímavé a pravděpodobně mnohý divák by je rád viděl tak trochu více v jejich kontextu. Nějaké celkové pohledy, střídané zajímavými detaily. Tak, jak to je nyní, to až na některé výjimky působí spíše dojmem, že fotograf se nesnažil vyfotit co nejlépe objekty, ale že jeho cílem bylo především zaujmout fotkami.
Kolem hotelu Internacionál (nyní Crowne Plaza Prague) se plížím relativně často, dokonce jsem měl možnost několikrát navštívit některé jeho útroby (do věže na vyhlídku, která mne láká nejvíce, jsem se však ještě nedostal), ale takovýto satirický zákryt jsem tam ještě neviděl.
Také mne vrtá v makovici, jakým ohniskem je konktrétně tento zákryt focený. Předpokládám, že měch foťáku (pokud je ten foťák měchový) byl vytažen docela do krajnosti. Anebo je to pomocí nějaké teletrubky?
zajimavy, jak nakonec zaujmou ty nejzakladnejsi veci. les a tma. beru ten přístup, ale vždycky, když vidím fotku lesa, přemýšlím, proč zrovna tenhle kus.
Zu
Adriana Cahová
Sice souhlasím s názorem, že ten obrazově „naivistický batoh“ za zády dámy není vizuálně dořešen, ale vnímám ho jako takovou logickou a tím i akceptovatelnou daň za vizuální hříčku, která není pouhou vizuální hříčkou.
Silueta za zády dámy je zároveň prvkem humorným. A jak jsem psal již mnohokrát: mám rád vizuální humor Adriany.
Líbí se mi také, že Adriana dělá to, co se jí líbí, a to bez ohledu na vnější vlivy a módní trendy.
Buďme rádi, že nás za ty všechny komentáře během let už neumlátila nějakým prknem. Já bych se jí vůbec nedivil.
S(9) Kapitoly z Architektur...
Ondřej Hruška
pes: oceňuji bonus „vánoční stromeček mrazivých padesátých let“:
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/240/duto.jpg
Kolem hotelu Internacionál (nyní Crowne Plaza Prague) se plížím relativně často, dokonce jsem měl možnost několikrát navštívit některé jeho útroby (do věže na vyhlídku, která mne láká nejvíce, jsem se však ještě nedostal), ale takovýto satirický zákryt jsem tam ještě neviděl.
Také mne vrtá v makovici, jakým ohniskem je konktrétně tento zákryt focený. Předpokládám, že měch foťáku (pokud je ten foťák měchový) byl vytažen docela do krajnosti. Anebo je to pomocí nějaké teletrubky?
Zu
Adriana Cahová
Zu
Adriana Cahová
Zu
Adriana Cahová
<>
Milan Ulrich
S(9) Kapitoly z Architektur...
Ondřej Hruška
S(9) Kapitoly z Architektur...
Ondřej Hruška
Zu
Adriana Cahová
*
Michal Bílek
*
Michal Bílek
*
Michal Bílek
S(2) noir
Juraj Starovecký
S(2) .
Jiří Tůma
S(2) noir
Juraj Starovecký
*
Michal Bílek
*
Michal Bílek
S(2) noir
Juraj Starovecký
S(2) .
Jiří Tůma
<>
Milan Ulrich