některý mi vizuálně seděj.. nejsem z toho na větvi a vtírá se mi pocit, že bych podobný věci stylem pokus-omyl vyrobil kdykoliv a kdekoliv, ale to neni úplně ten pravej faktor, podle kterýho bych to chtěl soudit.
ta složenina myslim moc nejede.
VeleBásníku Zdeňku, protože internet je líhní nedorozumění, tak se napřed pokusím cosi vysvětelnit:
Nedávno jsem kdesi škrabal, že „je velké umění pořídit kompletně rozostřený obraz takovým způsobem, aby nepůsobil mdle a lacině“
Tento žblebt byl směrován na adresu zcela rozostřených, čili úmyslně objektivem nezaostřených fotek (většinou statických).
Avšak Tvé fotografie vznikají jinak. Jsou rozostřeny především POHYBOVĚ, a v tom je pro mne podstatný rozdíl...
Totiž pokud je objektiv tak nějak zaostřen a neostrost je hlavně pohybová, tak v obraze vznikají nejrůznější detailní struktury a třeba i drobné ostré linie a někdy i čárové rytmy apod...
Jako například na těchto Tvých fotografiích...
Na obrazech 02, 03, 04 jsou krásné jemné struktury z jiného světa...
01 píše dopis zmizelému...
02, 03, 04 jsou stránky dopisu...
Dopisu zmizelému?
Uf, tak to je pro vlčí vnímání velmi silná záležitost...
Na rukou se mi objevuje drůbeží kůže a po zádech mi pobíhá děda mráz (již podruhé na Fstopu za tento týden)
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
arboerotika pro pana N...
Ianus Germanicus
kytáru na záda... znáš to. ;)
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
ecologically conscious holga camera system :-))
S(2) Miniatura pro pana Pro...
Lubomír Vlk
S(5) . . . .
Zdeněk Miklín
ta složenina myslim moc nejede.
noname
Ondřej Rytíř
taky bych to vyfotil. ale barevně, na holgu a pak bych to hrozně moc zmenšil, aby to vypadalo hezčí.
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
te milee :)
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
a hele jak se nam to meni, nejdriv s klackem likvidoval bellis perennis a ted v obdobnejch porostech hogluje.)
S(3) biotonal
Tomáš Řihošek
in-ty-my-ta
Daniel Vojtíšek
~
Valsidal Ruzam
baletky
David Čeřovský
takze je to po teto zdrcujici informaci lepsi, diiik :)
S(5) . . . .
Zdeněk Miklín
Nedávno jsem kdesi škrabal, že „je velké umění pořídit kompletně rozostřený obraz takovým způsobem, aby nepůsobil mdle a lacině“
Tento žblebt byl směrován na adresu zcela rozostřených, čili úmyslně objektivem nezaostřených fotek (většinou statických).
Avšak Tvé fotografie vznikají jinak. Jsou rozostřeny především POHYBOVĚ, a v tom je pro mne podstatný rozdíl...
Totiž pokud je objektiv tak nějak zaostřen a neostrost je hlavně pohybová, tak v obraze vznikají nejrůznější detailní struktury a třeba i drobné ostré linie a někdy i čárové rytmy apod...
Jako například na těchto Tvých fotografiích...
Na obrazech 02, 03, 04 jsou krásné jemné struktury z jiného světa...
01 píše dopis zmizelému...
02, 03, 04 jsou stránky dopisu...
Dopisu zmizelému?
Uf, tak to je pro vlčí vnímání velmi silná záležitost...
Na rukou se mi objevuje drůbeží kůže a po zádech mi pobíhá děda mráz (již podruhé na Fstopu za tento týden)
...
Mělnická Monalíza
Veronika Hlinková
~
Valsidal Ruzam