u prvního mě děsí kompozice a u dalších mírně morfovaný, ale stokrát viděný obsah.
působí to na mě jako školní cvičení, kde už ani neocením tu díru v kalhotech.
Velemágu TeePee, protivný to určitě není! Na obrázku je cosi jako mončičák před záhadnou odkrytou freskou. Vlastně asi ne freskou, ale kresbou na zdi. Docela bych se rád dozvěděl, o jakou kresbu konkrétně jede.
Fotografie se mi docela líbí. Nejsem teda si jistý, zda slovo „líbí“ je tím úplně správným výrazem. Ale určitě je to zajímavá věc.
Možná, že z kompozičních důvodů to bylo oříznuto. To sice chápu, ale zároveň je škoda se zbavovat těch krásných nerovností na okrajích původního polaroidového papíru.
Tomáš zde řezničinu sice chválí, ale vždyť ty originální nerovné okraje byly určitě hezké. Nojo, ale asi ta kompozice. Je fakt, že takhle, jak je to nyní, je ta kompozice podle mého tolerantního názoru dobrá, takže ořez je tedy zdůvodnitelný.
Dokud si konečně nepřečtu knihu, na kterou název fotografie odkazuje (ke zjištění názvu knihy jsem musel zbaběle použít vyhledávač), tak nemám nárok zde psát komentář, protože zatím nic nevím o paní de Rênal. Vlastně něco o té paní už vím. Ale jsou to jen stručné informace, které jsem narychlo vyčenichal na webu. Je mi poněkud trapné se zde přiznávat k neznalosti takovéto zřejmě základní knihy, ale je to tak, prostě jsem se k ní ještě nedostal. Děkuji však za inspiraci, ta kniha mne zajímá, a tak ji - díky této fotografii a jejímu názvu - připisuji do seznamu knih k přečtení. Podle těch pár vět, které jsem nyní kdesi narychlo přelouskal, to s paní de Rênal nedopadlo dobře. A když se paní de Rênal na fotografii od Adriany nezřetelně zjevuje v šeru jako nehmotná bytost z jiného světa či spíše jako její duch, tak mne to ladí se závěrem knihy, kterou jsem nečetl.
V otázce plakátu se zde shoduji spíše s Jiřím. Mně se ten plakát jeví jako výborný.
Některé textové řádky jsou na tom kontrastním podkladě sice hůře čitelné, ale to mi vůbec nevadí. To hlavní praští do očí chodce, kráčejícího kolem plakátovací stěny, hned, jak zásah bleskem, jak dopad ohořelého meteoritu na chodník. A detaily už potom bez problému přečte.
pes: Václave, připrav si rybku. Totiž mne ten plakát (také by to mohl být knižní obal) trochu připomíná dávnou atmosféru z období surrealismu.
...
Ivo Hausner
S(3) ...
Ivo Hausner
S(3) ...
Ivo Hausner
S(3) ...
Ivo Hausner
S(3) ...
Ivo Hausner
S(3) ...
Ivo Hausner
S(3) ...
Ivo Hausner
působí to na mě jako školní cvičení, kde už ani neocením tu díru v kalhotech.
:eltiT
Vojtěch Veškrna
:eltiT
Vojtěch Veškrna
tiez by som to asi ramoval cistejsie teda...
vtipna absurditka
:eltiT
Vojtěch Veškrna
Fotografie se mi docela líbí. Nejsem teda si jistý, zda slovo „líbí“ je tím úplně správným výrazem. Ale určitě je to zajímavá věc.
Možná, že z kompozičních důvodů to bylo oříznuto. To sice chápu, ale zároveň je škoda se zbavovat těch krásných nerovností na okrajích původního polaroidového papíru.
Tomáš zde řezničinu sice chválí, ale vždyť ty originální nerovné okraje byly určitě hezké. Nojo, ale asi ta kompozice. Je fakt, že takhle, jak je to nyní, je ta kompozice podle mého tolerantního názoru dobrá, takže ořez je tedy zdůvodnitelný.
Když se kácí les, tak létají kůrovci.
:eltiT
Vojtěch Veškrna
Madamme De Renal
Adriana Cahová
:eltiT
Vojtěch Veškrna
S(2) ŽENA, KŮŽE, TÍSEŇ, KOST
Jan Krapáč
Některé textové řádky jsou na tom kontrastním podkladě sice hůře čitelné, ale to mi vůbec nevadí. To hlavní praští do očí chodce, kráčejícího kolem plakátovací stěny, hned, jak zásah bleskem, jak dopad ohořelého meteoritu na chodník. A detaily už potom bez problému přečte.
pes: Václave, připrav si rybku. Totiž mne ten plakát (také by to mohl být knižní obal) trochu připomíná dávnou atmosféru z období surrealismu.
S(2) ŽENA, KŮŽE, TÍSEŇ, KOST
Jan Krapáč
vizualni zmet ty prvni fotky ok, i kdyz prezentovana je tu silene; portret stoji za prd.
:eltiT
Vojtěch Veškrna
ale mozna ses historicky prvni, kdo prezentuje sken polaroidu normalne oriznutej bez ty okazalosti s papirem kolem. :)
:eltiT
Vojtěch Veškrna
:eltiT
Vojtěch Veškrna
S(2) ŽENA, KŮŽE, TÍSEŇ, KOST
Jan Krapáč
S(2) ŽENA, KŮŽE, TÍSEŇ, KOST
Jan Krapáč