Tome, mám to podobně jako Honza Winklerůj, docela to na mě začínalo fungovat, až jsem si všiml toho člověka v autě a tam jsem se zadrhnul - do té doby ta fotka měla svoje kouzlo právě chladem a tichostí... a najednou prvek, který mi tuhle pohodu ruší...
jinak stromek vlevo jsi usadil precizně...
vnímám zde foto-grafickou eleganci a zároveň dumám, zda to bližší auto není narváno příliš k pravému okraji... dumám, jak by to působilo, kdyby bylo o fous dál od okraje, anebo naopak – kdyby kapota šla bez sloupku až přes okraj fotky (aby zmizel postranní okenní sloupek...) ...ale to je asi blbost... ...to by zřejmě splasko... ...tak teda asi nějak jinak... nevím přesně... možná nevím ani přibližně... ...nedokážu to vydumat... zkrátka nějak se to u toho pravého kraje tlačí... a zatím nevím, zda mám celkově jásat nad převažující grafickou elegancí, či zda mě to přece jen tahá za zrak nějak zásadněji... avšak možná si zvyknu... anebo nezvyknu... možná je to pocitově až příliš natěsnané do kategorie „grafiky“... ...je zde určité napětí z „grafičnosti“, která převažuje nad přirozeností záběru... nevím... dumám... ale ten kontra-stromek vlevo nahoře je určitě moc fajn...
..je to prijemne...i tema...
btw: vzpominam si na podobne tema...ze spanelska, portugalska a mozna i z cech.. ale za boha si nevzpomenu na autora...a myslim ze to byly tramvaje :-)
silne okamziky, zachyceny s velkou presnosti. stejne se neubranim drze myslence, jestli by v pripade asig neprospelo trosku mista dole, ale jakobych nic nerekl. (:
znam to tam, takze jako subjektivni ilustrace k tem clankum mi to funguje hodne. Clovek na to kouka a zjistuje, ze to misto uz bude vzdycky vnimat trochu jinak. A ze vlastne celej svet bude zase od ted vnimat nepatrne jinak...
umisteni toho auta spolecne s naklonem zpusobuje, ze si pripadam jako v druhym vozejcku horsky drahy, zatacime ostre vpravo a blizime se k sesupu. :)
jinak premyslim nad tim, jak pristupovat k fotkam, kde je zachyceny clovek a zaroven z toho nedokazu vycist nejakej zajimavej dej. tohle je takovy "mama leze z auta - vyfoceno z dalky." (nebo to neni mama, ale madarska navsteva?) kdyby to bylo lidupusty, asi bych to skousnul jako dalsi ok cold zatisi, takhle mi to uplne nefunguje. nah'mean nah'm sayin'?
<>
Tomáš Szépe
jinak stromek vlevo jsi usadil precizně...
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
S(7) bus station - depo
Iva Vágnerová
btw: vzpominam si na podobne tema...ze spanelska, portugalska a mozna i z cech.. ale za boha si nevzpomenu na autora...a myslim ze to byly tramvaje :-)
S(2) Pražské léto XI
Lubomír Vlk
prva je SKVELAAA
S(2) Pražské léto XI
Lubomír Vlk
pridu mi troska cvakoidne..nemozem si pomoct
S(2) Pražské léto XI
Lubomír Vlk
EIRE
Richard Procházka
S(7) bus station - depo
Iva Vágnerová
boum, naog.
krajina s datumem ...
Ianus Germanicus
S(4) .
Valsidal Ruzam
na truc
Jarda Sedláček
<>
Tomáš Szépe
na truc
Jarda Sedláček
S(4) lidé z Azylového domu
Milan Bartoš
S(4) .
Valsidal Ruzam
<>
Tomáš Szépe
jinak premyslim nad tim, jak pristupovat k fotkam, kde je zachyceny clovek a zaroven z toho nedokazu vycist nejakej zajimavej dej. tohle je takovy "mama leze z auta - vyfoceno z dalky." (nebo to neni mama, ale madarska navsteva?) kdyby to bylo lidupusty, asi bych to skousnul jako dalsi ok cold zatisi, takhle mi to uplne nefunguje. nah'mean nah'm sayin'?
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
na truc
Jarda Sedláček