v serii ty obrazky, samy o sobe vsechny nadprumerne dobre, hodne ztraceji, je to pro mne nejak naredeny.
Mozna kdyby ty serie byly jinak prezentovany, ale takhle bych je nevystavoval spolu.
prvni pohled je jednoznacne atraktivni pokoukani, asi diky tomu jak je ta krava vypichnuta, stahuje na sebe oko pri vedomi tech vyvazenejch tonalnich stupnic okolo. Ale jakmile se na ni zahledim dyl, zacina se mi libit stale mene.
Osobne si myslim, ze ta leva tretina je pretizena, ty prekryvy jsou cim dal tim vic obtezujici.. Prijde mi ze ta fotografuje neco slibuje a potom ten slib nedodrzi... ta krava mi zatim na vsech monitorech na kterych jsem ji videl prisla prilis vybelena a bez kresby, mozna ze kdyby mela na hlave a hrbete vic struktury tak by mi ta fotografie lepe drzela pohromade.
Mam ale spis pocit, ze u mne by se asi diky tomu prvnimu rozmazanemu prekryvu v tehle forme nedostala pod zvetsovak.
K vystave ale samozrejme gratuluju, muj pohled na vec bude stejne spis silne mensinovej.
na to aby mne ten pribeh vtahl do sebe mu chybi stava, za kterou technicky byva zodpovedne dobre svetlo a hlavne detaily. Normalne je cosi jako technicka kvalita neprilis dulezita velicina, ale jakmile zacnes fotit situace stavejici na napeti mezi nejakym akterem uprostred maglajzu, nesmi ten akter degenerovat na nejasnej flek na negativu.
Ja ten problem znam z urciteho obdobi mych inscenaci, a vyustilo to v pouziti neboztika techpanu na stredni format.
Na internetu v rozliseni 900px to prezentovat ale nemelo cenu ani tak :-)
tenhle druh fotografie mam i docela rad, co rad, dokonce jej obcas i sam pacham, ale tentokrat to u mne nefunguje.
Nevim proc.
Mozna bez toho odrazu.
Nebo s odrazem, ale i nejakym oblicejem.
...
oko se mi na nicem nechyta a driftuje mimo obraz.
S(2) neděle
Martin Slavík
Vánektýnka
Adriana Cahová
nejem sladkosti, ale to je samozrejme moj problem.
S(2) neděle
Martin Slavík
S(4) lidé z Azylového domu
Milan Bartoš
r e s t e k p
Vánektýnka
Adriana Cahová
S(4) lidé z Azylového domu
Milan Bartoš
S(2) ...a za zrcadlem
Martina Šimková
EIRE
Richard Procházka
EIRE
Richard Procházka
skvele zivy!
mozna jedna z nelepsich irskejch, co jsi vytahl :)
kazdopadne at se vystava vydari!
S(7) bus station - depo
Iva Vágnerová
krajina s datumem ...
Ianus Germanicus
S(4) .
Valsidal Ruzam
<>
Tomáš Szépe
Halo ?
Dodo Šimko
S(2) Pražské léto XI
Lubomír Vlk
S(4) lidé z Azylového domu
Milan Bartoš
Mozna kdyby ty serie byly jinak prezentovany, ale takhle bych je nevystavoval spolu.
S(2) ...a za zrcadlem
Martina Šimková
EIRE
Richard Procházka
prvni pohled je jednoznacne atraktivni pokoukani, asi diky tomu jak je ta krava vypichnuta, stahuje na sebe oko pri vedomi tech vyvazenejch tonalnich stupnic okolo. Ale jakmile se na ni zahledim dyl, zacina se mi libit stale mene.
Osobne si myslim, ze ta leva tretina je pretizena, ty prekryvy jsou cim dal tim vic obtezujici.. Prijde mi ze ta fotografuje neco slibuje a potom ten slib nedodrzi... ta krava mi zatim na vsech monitorech na kterych jsem ji videl prisla prilis vybelena a bez kresby, mozna ze kdyby mela na hlave a hrbete vic struktury tak by mi ta fotografie lepe drzela pohromade.
Mam ale spis pocit, ze u mne by se asi diky tomu prvnimu rozmazanemu prekryvu v tehle forme nedostala pod zvetsovak.
K vystave ale samozrejme gratuluju, muj pohled na vec bude stejne spis silne mensinovej.
S(7) bus station - depo
Iva Vágnerová
Ja ten problem znam z urciteho obdobi mych inscenaci, a vyustilo to v pouziti neboztika techpanu na stredni format.
Na internetu v rozliseni 900px to prezentovat ale nemelo cenu ani tak :-)
Ale treba je to vsechno jinak.
krajina s datumem ...
Ianus Germanicus
u mne bez odezvy.
tenhle druh fotografie mam i docela rad, co rad, dokonce jej obcas i sam pacham, ale tentokrat to u mne nefunguje.
Nevim proc.
Mozna bez toho odrazu.
Nebo s odrazem, ale i nejakym oblicejem.
...
oko se mi na nicem nechyta a driftuje mimo obraz.