lukasi, mozna radsi pockej, az uvidis tu zvetseninu, precejen live to vyzniva jeste trochu jinak (a stejnej proces by v primym slunci nefungoval, tim sem si celkem jistej).
co se tyce predstav o megatuningu, chapu, ze to tak muze pusobit, nicmene zrovna tohle je zvetsovany uplne primitivne - preflash a dva osvity na stejnou gradaci (jeden na vsechno, druhej s hrubou sablonou vystrizenou z prvniho zkazenyho papiru). signatura tonality tu vychazi z charakteru svetla a hutnosti expozice spis nez z cehokoliv jinyho.
já ti nevím, kdyby to před 60 lety vyfotil nějaký žák ansela adamse, tak řeknu: jó, budiž...
dneska na to koukám jako na technickou zajímavost-hříčku, kam až lze dotáhnout precizní megatuning pod zvětšovákem... ale kromě toho, že mě vcelku příjemně baví sledovat (a představovat si) tu neškodnou preciózní úchylku, tak mi ten záběr moc neříká; kompozičně bych měl i výhrady...
fajn, fakt ze jo, ten strom je tam jak nalepenej na ty fotce z lepenky, jak je plastickej. pripadne je to jako takovej 'tear down the middle of a photo'. to me bere. to bych chtel v printu, nekecam, pm me to negotiate.
impressive Tech. data, too - zni to jako dost processingu. :)
Seru na AN skla - jdu někam vyrabovat rámeček na kinofilm do opemu/magnifaxu a nabušit ho do mýho focomatu. Tohle mi to definitivně potvrdilo. Teda spolu ještě s fotkama od Wessela.
TJ: tak jasne, ale pro me, aby neco bylo dobry, nestaci, aby to bylo jiny.
Mozna pri pohledu na ten papir clovek tu cernou v tech malych detailech vnima a celkovej dojem je jinej, ale tady mi proste neco k memu stesti definitivne schazi.
ja sem chtel prave napsat, ze je na tom hodne zajimavy to tomasovo zpracovani. znam tisic fotek z kanaru (vcetne mejch) do ty syty bananovy zeleny, s tmave modrym oceanem a svetlejsim oparem nahore. vsechny jsou v tom jejich prudkym, tvrdym svetle strasne moc kontrastni (hlavne v tech listech).
tohle cernobilo, este takhle potuneny, vyzniva uplne jinak a pro me prave moc hezky. je to velkej rozdil a diky za nej. :)
dovedu si predstavit, ze ten print nekde bude mit na papire i cernou, ale takhle mi kdyz primhourim oci prijde vsecho jakoby stejnomerne sedivy, coz nejak u motivu tohohle typu nemusim. Proste mel bych potrebu nejakym barevnym filtrem ty ruzny zeleny plochy od sebe vic odlisit, treba.
<>
Tomáš Szépe
co se tyce predstav o megatuningu, chapu, ze to tak muze pusobit, nicmene zrovna tohle je zvetsovany uplne primitivne - preflash a dva osvity na stejnou gradaci (jeden na vsechno, druhej s hrubou sablonou vystrizenou z prvniho zkazenyho papiru). signatura tonality tu vychazi z charakteru svetla a hutnosti expozice spis nez z cehokoliv jinyho.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
dneska na to koukám jako na technickou zajímavost-hříčku, kam až lze dotáhnout precizní megatuning pod zvětšovákem... ale kromě toho, že mě vcelku příjemně baví sledovat (a představovat si) tu neškodnou preciózní úchylku, tak mi ten záběr moc neříká; kompozičně bych měl i výhrady...
<>
Tomáš Szépe
impressive Tech. data, too - zni to jako dost processingu. :)
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
Mozna pri pohledu na ten papir clovek tu cernou v tech malych detailech vnima a celkovej dojem je jinej, ale tady mi proste neco k memu stesti definitivne schazi.
<>
Tomáš Szépe
tohle cernobilo, este takhle potuneny, vyzniva uplne jinak a pro me prave moc hezky. je to velkej rozdil a diky za nej. :)
S(2) v Římě 1
Igor Chmela
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
Proč té krve tolik teče do kubánské hlíny.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
hezky misto, paradni zaber, supr zpracovani. co vic chtit, ze jo.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe