<all comments> ]


jj, taky je mi to blízký a rád hrabu prstíčkem tam, kde je to pokud možno nezmanipulovaný, kde by člověk "umění" nehledal, ani nečekal, kde si věci žijí svou vlastní rychlostí, která se s tou naší jen občas protíná a kde naše subjektivní vnímání, a snaha situaci přizpůsobit, zmanipulovat nebo vůbec pochopit může být někdy docela úsměvná.



výtečná, pobavila moc

navíc i potěšila, páč přes své humorné vyznění mi úplně vyvolala vzpomínky na dětství a zahradu u babičky - tohle zákoutí jako by tamtomu z oka vypadlo... a babička skloněná nad záhone taky :))



:))) hehe! Ferova prdel. :) Vzpomel jsem si na jednu svou starsi fotku. :)) hehe http://www.jiriparizek.org/KENDY.jpg



:-) ja se ve fotce zastavil v 20. stoleti a musim priznat, ze obdivuju hlavne veci, ktere uz v dobe vzniku byly "in" - takze proti "in" a priori nic nemam :-) a dekuji a zdravim k bratrum



Eva - nejsi ty bohyne ci jasnovidka? nejak mi ctes myslenky z klavesnice (asi jsme psali prispevek oba soucasne :-)



"Prechody" = 1) skutecne same fotografie prechodu pro chodce; 2) ruzne variace na tema prechodu cerna-bila; 3) pocta naivnimu a jeste lepe neumyslnemu umeni - vecem, ktere lidi vytvorili bez jakychkoli umeleckych ambici a ono je to presto mnohlem lepsi nez "oficialni" umeni; 4) zkoumani mezi fotografie (co uz je grafika?) - muze se neco vznikle ciste fotografickou(nemanipulovanou) cestou jevit v ocich lidi "nefotografii"?; 5) pocta Emile Medkove, surrealismu a vubec lidskemu duchu, ktery je schopen videt vic nez ...

jinak ramecek ma byt naznacenim pasparty, ktera se mi zatim jevi jako dalsi variace na tema prechodu cerna-bila (asi bude malovany primalexem a valeckem na malovani) - ale budu-li to nekdy vystavovat treba bude vsechno jinak

na dalsi pozadani pridam dalsi kecy :-)



koukam, ze uz i poznamenavat si k fotkam, kdy a kde byly porizeny, je chapany nejakym zpusobem zle... to mi hlava skutecne nebere.



jo, je to take iritujuce... dalej ako emil p.



ja myslim ze to jak je to poskladane mi celkom sedi
takze nejake svetlo a nejak lepsie prevedenie



jako v divadelnej pasazi sa pri tom da zastavit ale ze by som si to nejak solovo uzival to ne.



no do diptychu s nejakym zasnezenym olifantom, ram nedavam



myslím slušná struktura, rameček to dost degraduje


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 2715/4284

Page
2715