HF: dalsi vec je... ze uz ve chvili kdy jsem to fotil, jsem mel vlastne dve moznosti...
a) nafotit tak jak je... z tohoto uhlu, ktery tu kompozici dle ucebnice dela „spatnou,“ coz sem vedel...
b) obetovat trochu casu, posunout se vlevo... a k zemi... mit plot na rovno... teoreticky by to mohlo byt lepsi .)
rozhodl sem se pro a) a sem rad, ze to dopadlo tak, jak to dopadlo .)
v pripade varianty b) bych patrne nestih exponovat driv, nez by ta holka byla z plotu dole... protoze kupodivu tam pul hodiny nevisela .))
tim chci vlastne jen rict, ze srovnavat dva pohledy v takovem pripade neni jen o videni fotografa, ale momentalni geograficky poloze a trose stesti .))
no já tam právě jenom stál a nevěřícně vejral na tu holku, co že to jako vyrábí nebo co... to bylo děsně absurdní, jak se před nás postavila a začla tam lejzt na ten plot... tak absurdní, až mi to nepřišlo jako dokument ale spíš vnucená inscenace ;), tak jsem cvak jenom babku - dirigentku ;)
ale jo, do zimy to naskenuju snad...
osobne mam tiez radsej trochu vytvarnejsie stvarnenie (teda ako kedy) ale tuto mi to proste sedi tak ako to je.
tome samozrejme ze kazdy vnima okolie inak a kazdy sa to snazi zachytiti inak. bolo by zaujimave vidiet tvoju verziu na porovnanie.
jojo, kollárovina... ale divně se mi na to dívá. jak jsem u toho byl, tak to mám asi zkažený tou skutečností, která... no pamatuju si jí jinak. a tak, ačkoliv TO tam přesně vidim, koliduje to s mojí vpomínkou, která byla úplně jiná a kvůli tomu nějak neumim tohle přijmout za tu jednoznačnou realitu. to je ale kec :))
so sorry. je to supr.
nekdo se rad diva na abstraktni vytvarne obrazy, nekdo miluje realismus bez prikras. nekdo proste hleda poteseni pro oko ve forme nebo ve spojeni formy s obsahem, nekdo to poteseni hleda v obsahu... ne? :)
vlku, ale jasne! ta fotka je vyborna, tak ako za vyborne povazujem mnohe fotky ludi fotiacich podobny priamociary surovy dokument. to len ze moj vkus tvorcieho invalida ma momentalne slabost pre berlicky :)
tak to mi se tato fotka líbí právě také tím, že je vyfocena úplně normálně a z úplně normálního úhlu pohledu, bez těch všech doporučovaných efektů v podobě hrátek s hloubkou ostrosti, širokáčového efektu, výrazně ujetých barev a tak podobně..
tato fotografie žádné výtvarnické berličky nepotřebuje
;)
S(3) .
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
na prvni pohled docela fajn, ale cosi me tam rusi. jeste to prozkoumam pozdeji v klidu.
.
Jiří Tůma
mozna to je moc z dalky, mozna je ten malej opicak malo citelnej, mozna je to o kousicek slozitejsi, nez by bylo idealni. tezko rict...
.
Jiří Tůma
Letná I
Ondřej Rytíř
b) asi na inom servery
;-)
Letná I
Ondřej Rytíř
a) nafotit tak jak je... z tohoto uhlu, ktery tu kompozici dle ucebnice dela „spatnou,“ coz sem vedel...
b) obetovat trochu casu, posunout se vlevo... a k zemi... mit plot na rovno... teoreticky by to mohlo byt lepsi .)
rozhodl sem se pro a) a sem rad, ze to dopadlo tak, jak to dopadlo .)
v pripade varianty b) bych patrne nestih exponovat driv, nez by ta holka byla z plotu dole... protoze kupodivu tam pul hodiny nevisela .))
tim chci vlastne jen rict, ze srovnavat dva pohledy v takovem pripade neni jen o videni fotografa, ale momentalni geograficky poloze a trose stesti .))
.
Jiří Tůma
tohle je divně vyrobený
ty hlavy dole gut ;)
.
Jiří Tůma
S(3) .
Jiří Tůma
<>
Tomáš Szépe
Letná I
Ondřej Rytíř
ale jo, do zimy to naskenuju snad...
Letná I
Ondřej Rytíř
tome samozrejme ze kazdy vnima okolie inak a kazdy sa to snazi zachytiti inak. bolo by zaujimave vidiet tvoju verziu na porovnanie.
Letná I
Ondřej Rytíř
so sorry. je to supr.
Letná I
Ondřej Rytíř
Letná I
Ondřej Rytíř
.
Jiří Tůma
a nerad to pisem hned do zaciatku
S(3) Otevřené hranice
Jakub Schenker
S(3) Otevřené hranice
Jakub Schenker
Letná I
Ondřej Rytíř
Letná I
Ondřej Rytíř
tato fotografie žádné výtvarnické berličky nepotřebuje
;)