trig: ale jo, já to chápu. je nějakej rozhodující moment, kterej se tím pejskem ještě umocní. je to exponovaná náhoda, kouzlo okamžiku a někdy i kouzlo nechtěnýho. ale to je přece jen jeden z miliónu druhů fotek a přístupů k focení. je škoda se omezovat jen na ten jeden (nebo ten jeden hledat ve všem).
no... jenze... se mi zda, ze je to jeste trochu slozitejsi.
jakoze chapu vas, souhlasim, ale na druhou stranu zas to je jen jeden ze "smeru," ktery muzu fotkou sledovat. muzu ho mit nejradsi, muzu ho prednostne vyhledavat, ale bude pro me dobry, kdyz se zaridim tak, abych mel pozitek jen z nej, hm?
takže to je ten panelový dům na slídišti Bohnice, na které jsme se dostali ještě společně s klubovou Surikatkou Kristýnkou díky mrzuté události, že nejveleváženější klubový Superprofesor nemohl odcestovati na koncert Mezi Ploty a nechal nás tam pobíhat bez dozoru mezi slídištními paneláky?
hm, já si zas v poslední době říkám, že vyfotit kočku nebo letadlo přes brýle nebo vedle odpadkového koše je stejné formální cvičení jako vyfotit ten koš samotný.
Kočky, psi a letadla jsou taky jenom kulisy.
mno.. ne - já tu kočičku, pejska, letadlo používám jako symbol pro něco, co by ta která fotka potřebovala, aby to nebyla "jenom" exklusivní kulisa - třeba Henrikův Odpadkový koš, TomSz Brýle, tady ten Portrét a spousta dalších fotek...
jako fajn, vyfotit Koš, vyfotit Brejle... ale podle mě by to pokaždé chtělo mít v těch fotkách nějaký další exklusivní "náboj", prvek - který by teprve dával těm fotkám smysl a důvod ----> vyfotit to! teď tady rajtnau!! pro ten neopakovatelný kouzelný okamžik!!
protože jinak je to pro mě většinou jenom takový kompoziční anebo formální cvičení.. a to je málo pro zmlsaného triga
já vím, že je to těžký
že takových okamžiků není mnoho a nepřicházejí na zavolání
ale já je toužím vidět
a nechci vás poplácavat po zádech za pouhé Kulisy..
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
jakoze chapu vas, souhlasim, ale na druhou stranu zas to je jen jeden ze "smeru," ktery muzu fotkou sledovat. muzu ho mit nejradsi, muzu ho prednostne vyhledavat, ale bude pro me dobry, kdyz se zaridim tak, abych mel pozitek jen z nej, hm?
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
<>
Tomáš Szépe
ale ať už je to cokoliv, tak je to velmi pěkné..
ten nápad s brýlemi je hezký..
vlkovi se tato fotografie značně líbí..
=:o)
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
IG: rozumím, ale jak říkáš, takových okamžiků není mnoho a nepřicházejí na zavolání, takže v mezidobí fotíme aspoň fajn fotky :)
díky všem za názory.
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
Kočky, psi a letadla jsou taky jenom kulisy.
Za zmáčknutí stojí třeba tohle: http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/0/110/icre.jpg
tak si říkám jestli ještě někdo z fs tohle umí.
Nebo pak ještě světlo, to taky na fotce nevypadá špatně.
:-)
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
S(3) Frog
Miloš Klemsa
<>
Tomáš Szépe
Mama - Atlas
Michal Knapp
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
jako fajn, vyfotit Koš, vyfotit Brejle... ale podle mě by to pokaždé chtělo mít v těch fotkách nějaký další exklusivní "náboj", prvek - který by teprve dával těm fotkám smysl a důvod ----> vyfotit to! teď tady rajtnau!! pro ten neopakovatelný kouzelný okamžik!!
protože jinak je to pro mě většinou jenom takový kompoziční anebo formální cvičení.. a to je málo pro zmlsaného triga
já vím, že je to těžký
že takových okamžiků není mnoho a nepřicházejí na zavolání
ale já je toužím vidět
a nechci vás poplácavat po zádech za pouhé Kulisy..
pes: tož mějte se mnou strpení
pes2: já ho s vámi mám taky
S(3) Frog
Miloš Klemsa
S(3) <>
Henrik Filo
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
Mama - Atlas
Michal Knapp
<>
Tomáš Szépe