Vynikající fotka! Jako z nějakého výročního vydání exkluzivního amerického magazínu ze sedmdesátých let dvacátého století, zaměřeného na kulturu fotografie (zmínka o sedmdesátých letech, kdy se na letištích už objevoval úchvatný Boeing 747, je myšlena výhradně v kladném smyslu.)
Mobilní telefon zde působí spíše jako přenosný scifi přístroj z tehdy ještě daleké budoucnosti „Vesmírná odysea 2001“. Oblouk pod rukou, tvořený zaoblenými opěradly lavic, je až surrealisticky působivý. A kompozice je parádní. Skvělá věc.
dával jsem tomu čas, ale já nad tou fotkou zkrátka nejásám...
mám rád tvůj pohled, ale u mě to """pohřbívá""" kompozice (čtverec se mi tady nezdá být ideální) a barevnost (nicméně fenomén agfa chápu).
S(2) Magry el Auoen
Ondřej Hruška
docela rad bych ty tvy barevny ctverce videl nejak pohromade na papire nekdy.
Terminal Sever 2
Tom B/W Barva
Mobilní telefon zde působí spíše jako přenosný scifi přístroj z tehdy ještě daleké budoucnosti „Vesmírná odysea 2001“. Oblouk pod rukou, tvořený zaoblenými opěradly lavic, je až surrealisticky působivý. A kompozice je parádní. Skvělá věc.
S(2) Magry el Auoen
Ondřej Hruška
### S(10) petržalka
Henrik Filo
.
Jarda Sedláček
.
Tereza Jirásková
S(2) Magry el Auoen
Ondřej Hruška
.
Jiří Tůma
S(3) <>
Tomáš Szépe
prijemne obrazky.
### Nuda v Rime (varice E ...
LA * bláhová
S(3) <>
Tomáš Szépe
.
Jiří Tůma
*
Petr Mahdalík
Děda
Martina Šimková
Terminal Sever 2
Tom B/W Barva
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
Rod-el-Farag
Ondřej Hruška
mám rád tvůj pohled, ale u mě to """pohřbívá""" kompozice (čtverec se mi tady nezdá být ideální) a barevnost (nicméně fenomén agfa chápu).
Terminal Sever 2
Tom B/W Barva
.
Jiří Tůma
keby bolo keby... a nie je
a je dobra