ty jo, ja nevim, ja sem mel v detskym pokoji podobnou rozeviraci postel a ze bych ji bral jako proprietu k foceni me nikdy moc nenapadlo a jeste ten nadhled, to vypada, jako bys zrovna... no nic... snad az toho ukazes vic, jako singlovka spis vubec.
Stejne jako u te predchozi fotky Hena a myslim i par dalsich si moc nevim rady, jak to rezes na spodku a i kdyz to neberu jako nakej klidnej portret, schody v pozadi (zrejme) mne taky nesedi.
je to trochu jako poster nekteryho z hitchcockovych filmu, jak je delal do konce padesatejch let, treba psycho nebo i vertigo, kdyby bylo natoceny cernobile.
jestli podstatna cast toho drivu vznika tim prefocenim, velky printy z toho obavam se nevydolujes, no, jedine to vypalit vcetne vsech artefaktu pochazejicich z nedostatecnyho rozliseni a prohlasit je za soucast cely veci. :)
ono i z dokonale exponovanyho a zprocesovanyho kina je problem delat printy vetsi nez ~50x60.
S(3) Porucha skeneru XIV
Lubomír Vlk
.
Jiří Tůma
### S(2) japanese camera
Tomáš Procházka
.
Jiří Tůma
### S(5) zatisie
Jana Žilčayová
.
Tomáš Štumpa
.
Tomáš Štumpa
kid a
Tomáš Štumpa
### S(5) zatisie
Jana Žilčayová
.
Jiří Tůma
S(2) <>
Tomáš Szépe
### S(5) zatisie
Jana Žilčayová
.
Jiří Tůma
### S(5) zatisie
Jana Žilčayová
### S(5) zatisie
Jana Žilčayová
poslední fotku bych si snad i pověsil na zeď
### S(5) zatisie
Jana Žilčayová
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
jestli podstatna cast toho drivu vznika tim prefocenim, velky printy z toho obavam se nevydolujes, no, jedine to vypalit vcetne vsech artefaktu pochazejicich z nedostatecnyho rozliseni a prohlasit je za soucast cely veci. :)
ono i z dokonale exponovanyho a zprocesovanyho kina je problem delat printy vetsi nez ~50x60.
.
Jiří Tůma
je to pro me
ultra
### S(5) zatisie
Jana Žilčayová
supr