vitej
musim rict, ze netrpim zadnou klaustrofobii, ale musel jsem se odsunout az co to nejvice slo od monitoru, abych byl schopen na to aspon chvili koukat a hned to nezavrit :) ... pocit asi jako bych mel hlavu v kbeliku plnem nejakeho rosolu, ktery se mi snazi nacpat do hlavy ... pusou, nosem, ocima, usima ... divny pocit :) ... takze fotka pusobi, coz je mozna pro tebe castecne dobra zprava :)
[fs:102] Martine, já věřím, že to tam vidíš ty. Jinak bys to asi nefotil, žejo :) A když o tom takhle píšeš, tak ti rozumím. Ale mám pocit, že do této fotky se ti TO nepodařilo dostat, když to tam ostatní nevidíme... Někdy stačí úplná maličkost, jako jinej úhel, jinej formát/poměr stran, jiné světlo, někdy i barva vs. čb dělá divy, a hned to tam je. Tady nějak ne...
jasny, no, kazdej mame nejaky motivy/patterny/nalady, co na nas pusobej diky tomu, co mame z minulosti v sobe za prozitky/nakoukany umeni/naposlouchanou muziku... ja v posledni dobe uz povazuju spis za zazrak, kdyz se mi moje vlastni predstavy o tom, co je krasny, sejdou s predstavama nekoho dalsiho.
i diky tomu jsem taky v poslednim roce zacal vic premejslet o ucelu fotky, o zpusobu vyuziti konkretnich fotografickejch cyklu... protoze kdyz das umeleckymu dilu kontext skrz uzitek v realnym svete, stane se z nej prakticka vec -- a o tom se pak da i snaz mluvit. :)
ja to zmensim, az budu moct, fakt me to stve a to ta fotka pro me tu poezii ma... ja asi tusim, ze vam to nevysvetlim, kdyz to nevidite ted, ale ty diry dole, jak maj nasvetleny ty spodky tak nekam do dvacatejch let, ty tramy jak se derou ven a ten uplne vpravo tak nejak struggluje do toho x, co tam neni videt, ten jasne definovanej sprej a ta linka, co to crossuje pri hornim kraji - tohle mi z toho dela takovej celek, temer grafickej, kterej sem myslel, ze sem zapadne. ;) hele, hlavne ze ten hokej dopad, to me fakt pobavilo! ste vtipna parta.
pokusím se být srozumitelnější... předně ten snímek (krom toho, že je na mě až příliš velký) pro mě nemá žádné kouzlo, žádnou poezii, a to zřejmě tím, jak je zabraný; otázka je, zda by šlo vůbec z tohodle něco fotografického vytěžit, nevím...
prostě já to vidím jako popisný cvak bez poezie.
### S(7) cairoland
Ondřej Hruška
<>
Igor Chmela
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
musim rict, ze netrpim zadnou klaustrofobii, ale musel jsem se odsunout az co to nejvice slo od monitoru, abych byl schopen na to aspon chvili koukat a hned to nezavrit :) ... pocit asi jako bych mel hlavu v kbeliku plnem nejakeho rosolu, ktery se mi snazi nacpat do hlavy ... pusou, nosem, ocima, usima ... divny pocit :) ... takze fotka pusobi, coz je mozna pro tebe castecne dobra zprava :)
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
i diky tomu jsem taky v poslednim roce zacal vic premejslet o ucelu fotky, o zpusobu vyuziti konkretnich fotografickejch cyklu... protoze kdyz das umeleckymu dilu kontext skrz uzitek v realnym svete, stane se z nej prakticka vec -- a o tom se pak da i snaz mluvit. :)
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
prostě já to vidím jako popisný cvak bez poezie.
### S(5) zatisie
Jana Žilčayová
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
hlavně, že kojoti vyhráli ;-)
### .
Jiří Tůma
### 020-019
Marcel Špičák
(a ja musim ted jako novej ty favority vsechny ospamovat ;)
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
eva
Ľubomíra Hricová
.
Jarda Sedláček
ja ti rikam, tenhle set bude jednout viset v NG
.
Jiří Tůma
Zu
Adriana Cahová
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
vítej na palubě
S(2) Najdi 1874 rozdílů
Ivan Holík