som rada, ze si to vzala nakoniec v pohode, aj ked chapem ako sa to dokaze cloveka dotknut.
kazde taketo dielko je intimna vec a je to akoby zasah do duse, aj ked s tym lezie clovek dobrovolne na verejnost.
Adriano, mně by se ta fotografie líbila, kdyby byla focená více z dálky (aby měla kolem sebe více vzduchu, aby mohla dýchat..)
nenacházím nyní vhodný názorný příklad, tak jen teď pro ilustraci vzdálenosti odkazuji na jakýsi náhodný narychlo nalezený portrét kohosi na židli (a především na ten vzduch, který to chytne, když se ponechá kolem osoby a židle více prostoru:
Jeee, ja se omlopuvam, ze to tak dramatizuju. Strasne rada se dozvim nazory na sve fotky, proto je sem ostatne davam. (Jak jsem se najednou vzdala te myslenky se tady chvili neobjevovat, co?)
za to nestastny slovni spojeni "mistr krece", ktery se da brat osobne, se omlouvam, ale komentuju ti fotky dost dlouho na to, abys brala to moje souveti na zacatku jako znevazeni cely tvy dosavadni prace, nektery tvoje fotky jsou naopak vyborny.
bez precteni nazvu by mi ani nenapadlo, ze to ma byt toto (hledal bych tema nejakeho narcise - coz mozna malir(ka) muze byt) a to podle mne neni dobre, kdyz uz ta fotka ma mit takto konkretni symbolicky vyznam. Ani vyzualne moc nejede - ale jsem chlap :-(
Tomáš Pavlík: Jezis, to jsem ale skutecne nemela v umyslu brat nekomu pravo na nazor. A jestli ja sem uz nebudu chodit, je to jen a jen moje rozhodnuti. Ale prece myslim, neni tezky chapat, ze kdyz nekdo celou moji praci shrne slovy mistr krece, ze me to jaksi prekvapi.
jestli ti pomuze, kdyz ti k fotkam nebudu nic psat, tak staci rict urcite mi to bude vadit min, nez kdyz zase budu mit pocit, ze jsem nekoho vystval z fotoservru.
Martin Slavík: No, mozna je to tim, ze jste panove proste panove a nejste zensky a vnimate svet jinak. Nevim. Ja proste fotim jak fotim, zobrazuju to, co chci a jak chci. A budu to delat dal, i kdyby mi sto Tomasu Szepe a Tomasu Pavliku napsalo, ze se jim chce zvracet.
nebuď srab a dávej další fotky! ty komenty nejsou namířeny proti tobě. prostě někomu ta fotka nesedne (mně taky ne, no), tak to řekne jak to cítí.
I když mě většina toho, co děláš neoslovuje (ale najdou se výjimky), tak obdivuju tu energii a úsilí, co do toho dáváš.
pro mne strasidelny (jako spatny)
adriano ty jsi mistr krece poslechni,
vcetne nazvu proste strasidelny,
nemyslim to zle, ale scenar, rezie, kamera ani produkce ti v tomhle pribehu neslapou
kazde taketo dielko je intimna vec a je to akoby zasah do duse, aj ked s tym lezie clovek dobrovolne na verejnost.
nenacházím nyní vhodný názorný příklad, tak jen teď pro ilustraci vzdálenosti odkazuji na jakýsi náhodný narychlo nalezený portrét kohosi na židli (a především na ten vzduch, který to chytne, když se ponechá kolem osoby a židle více prostoru:
http://www.delbenson.com/images/userFiles/del/joe%20in%20chair%20tank%20.jpg
také bys potřebovala trochu plastičtější světlo a vyladit tonalitu, aby nohy židle nesplývaly s parketami..
pes: pěkná modelka
=:o)
mě se to taky nelíbí, ale jkiný tvoje ano - fandím ti! (to myslím upřímně)
davam si tady ignore a mej se.
I když mě většina toho, co děláš neoslovuje (ale najdou se výjimky), tak obdivuju tu energii a úsilí, co do toho dáváš.
haluz
jako nemyslim to zle.. no vlastně asi jo. nebo co :)
prostě tohle nejni můj šálex. ale painterka vypadá k světu.
adriano ty jsi mistr krece poslechni,
vcetne nazvu proste strasidelny,
nemyslim to zle, ale scenar, rezie, kamera ani produkce ti v tomhle pribehu neslapou