Pravidla přispívání v "inspiračních zdrojích":
1) tento board je otevřený veřejnosti - postujte pouze odkazy nebo informace,
2) žádné selfpromo,
3) odkazy na izolované fotky patří do "odkazů na fajn fotky mimo fs," ne sem,
4) když něco zmizí, smazal jsem to/přesunul, porušili jste pravidlo 1, 2 nebo 3.
To je pravda... akorat Goldin jela straight bleskem a vzdycky uprostred nejaky situace, proto jsem si vzpomnel spis na toho Avedona - ten sice tehdy dokumentoval jinej typ modelu, ale ta podobnost spocivala taky v autenticnosti tech typusu (treba ti delnici z jatek, atd.) a hlavne v tom abstraktne bilem pozadi.
Goldin jsem shodou okonosti mel taky sanci vcera videt, v muzeu Paul Klee u nas bezi velka vystava o sedmi smrtelnych hrichach.
Tomáši, ještě k tomu McGinleymu - technicky to je sice celkem blízký tomu Avedonovi, jinak ale myslím, že co do ducha se to blíží spíš řekněme Nan Goldin (byl sem teď na výstavě a štrajchlo mě to tam, proto to teďka píšu). taky fotí lidi ze subkultury kolem sebe, mladý a smutný, nebo mladý a naivní, whatever. kdežto Avedon to bral řezem celou společností, rich and poor, mocní i bezbranní, malí velcí... jeho práce byla blíž k Sanderovi.
hesky.
Zajimavy je, ze ten msginley ted slavi takovy uspech s tim samym, s cim se proslavil pred 25 lety Avedon - snad jedine ze on se neomezoval na to mladi a nebyli nutne vsichni nahati, to by odpovidalo spis Scavullovi.
objevil jsem na iDnesu rubriku "Nanoru píše Vaškovi", znáte to? Nanoru píše z New Yorku většinou dojmy/reportáže/reflexe z výstav. čte se to místy stejně dobře jako Živel. tahle je povedená, s přesahem do sociologie.
Pravidla přispívání v "inspiračních zdrojích":
1) tento board je otevřený veřejnosti - postujte pouze odkazy nebo informace,
2) žádné selfpromo,
3) odkazy na izolované fotky patří do "odkazů na fajn fotky mimo fs," ne sem,
4) když něco zmizí, smazal jsem to/přesunul, porušili jste pravidlo 1, 2 nebo 3.