Boards


Warning: As an anonymous user you can only access selected boards and can't submit postings.



  All public boards

[fs:140]


to asi byly ty dvě co se tri líbily, co? :-))


[fs:124]


Jinak já se většinou dívám z dálky, kdy si učiním názor, jestli je to dobré nebo ne - obsahově, a často mě ještě zajímá, jesli je to digitální print či zvětšenina, jak velké je zrno či pixely, ale můj názor (ne)kvality dané fotky to opravdu neovlivní...


[fs:127]


proc proste nekonstatovat, ze kazdy necht se kouka na fotografie presne tak, jak chce
a nevidet za tim jeho jinym pristupem, jeho nedostatecnosti, jeho neschopnost spravne interpretovat danou fotografii, jeho omezenou znalost problematiky "spravneho prohlizeni" fotografii :)
napriklad, v Brne, jsem po zjisteni ze jde o mizerny tisky na jeste mizernejsim materialu velmi rychle nasadil znacny odstup ale rozhodne se tim nenechal rusit
narozdil od vagonu ted, kdy jsem byl súpokojeny a rejpal se v detailnim zkoumani hran a zrna, tot vsjo


[fs:160]


Oto, pak je jeste jedna sorta navstevniku vystav.. ta zkouma predevsim mnozstvi a kvalitu chlebicku, vina a solenych bramburku, pripadne kdo medialne slavny se zde "blysknul".
Pravda, to se sice obvykle tyka jen vernisaze, ale na tom by jsi mohl zpracovat :)


[fs:140]


jestli někde někdy uvidíte moje fotky, tak je, prosím vás, nezkoumejte :-)


[fs:1]


porke - a co ten nejtypictejsi scenar - ze se na to podivas nejdriv z dalky a pak jdes zkoumat detaily? :)


[fs:2]


(ale kdybych jako delal vystavu - sobe nebo nekomu jinymu, tak budu trvat na co nejkvalitnejsich (analogovych :) printech, o tom zadna :)


[fs:2]


dva extremy:

1) divak koukajici vzdy minimalne z vzdalenosti rovne uhlopricce obrazku (at to je trochu slozity :) a vnimajici celek
2) divak s nosem nalepenym na kryci sklo, huhrajici na kvalitu zrna nebo naopak kvalitu zrna chvalici

kazdy divak bude nekde mezi temito dvema extremy.

ktery z tech extremu ale umoznuje uzit si ten obrazek vic?


[fs:107]


me na tech vystavach lide nalepeni hlavou na sklo docela rozcilujou .)
o vic nejde. vcera jich tam taky nekolik bylo :).


[fs:127]


ono jde pochopit Ondro, ze se na ty obrazky muzes divat klidne vsemi moznymi zpusoby v jednom casovem useku, tzn. od ciste zvidavych ohledne techniky a detailu(treba zrna) az po esteticke, celkove z dalky, spis se mi zda divny, se omezovat nejakym vnitrnim prednastavenym metrem, proste se koukam jak chci a vubec nepremyslim (jestli to je to spravny takhle to napsat :)) proste to probadam no, kdybych mohl tak to sundam a promnu v prstech :) o nic ale nejde zejo


[fs:107]


myslim si ze i kdyby svitil skrz podrazku svy boty, tak bych na to neprisel, protoze by mi ty bily fotky v ramu jako zajimave silenej napad (a nezkoumal bych je .))


[fs:1]


reeno ale tenkrat nacpal negativy opacne do zvetsovaku, takze svitil skrz podlozku ;))


[fs:107]


ale dokonale jste me dostali. nikdy jsem na vystave nezkoumal jak jsou fotky udelany...


[fs:107]


tp: neco jinyho je, kdyz chci vedet, jestli mam ostrej objektiv nebo jestli se mi to povedlo nazvetsovat ... nez kdyz jdu na vystavu ... to se mi zda pak jako nejaka nemoct, posedlost ... ja se tam jdu podivat na hezke obrazky, ktere diky vetsimu provedeni a na papire pusobi lip, nez jako male obdelniky v knizce ... ze me vzdycky u nekolika fotek i tak zamrzi, ze jsou zaostrene jinam, nez by bylo idealni, uz je docela dostatecna deformace, myslim :)

a kdyz jsem odevzdaval fotky do blue velvetu, tak jsem je teda nezkoumal driv, nez tam na miste - protoze mi tam nekdo rikal, ze jste se vsichni shodnuli ze to nemam moc ostry, tak jsem to tam srovnaval s vedle visicima reenovejma (a i tak mi to prislo stejny).



fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Boards, page 334/507

Page
334