Boards


Warning: As an anonymous user you can only access selected boards and can't submit postings.



  All public boards

[fs:188]


hola holááá, nechcete někdo jet místo mě a sestry 4. 12. do Vídně se Stud. Agency? v ceně lupen do Albertiny a pojištění, cena za dva celkem 2400.
info viz tu: http://www.studentagency.cz/cestovani-na-miru/cesty-za-kulturou/2010_12_04_Picasso_Michelangelo_Viden


[fs:326]


Já sem v Rudolfinu nebyla, ale zato my lůzři marginální máme tady v ZČ galerii v rámci decadence Pinkavu a Bolfa... a ty Pinkavovy zvětšeniny teda... mmmm.


[fs:168]


PH: v tom pripade doporucuju ART Basel, tam neni kurator zadny a prave ta programova nesystematicnost je na tom to nejzajimavejsi - souvislosti vznikaji pouze nahodne.


[fs:233]


ano. ale osobně mám radši věci, kde je kurátor spíše upozaděn, tady na můj vkus se moc dral do popředí.


[fs:1]


jasne, no... ale nebude tohle do jisty miry problem kazdy hromadny vystavy, ktera se snazi mit jasnej, jednotnej motiv?


[fs:233]


ad Dekadence Now -

mě tam jednotlivosti (Araki, Pinkava) taky bavily, ale musel jsem si je vytrhnout z toho kontextu konceptu dekadence, v němž byly prezentovaný. můj hlavní problém s tou výstavou spočívá v tom, že vyznění mnoha děl tam je zkreslený až zmanipulovaný. vystavit Koonse vedle Jiráska vedle Witkina vedle Arakiho? ti autoři byli uměle vmanévrováni do nějaké škatulky, přišlo mi, že mi kurátor strašně vnucuje, jak mám ty věci vnímat a chápat.

a to mě sralo děsně :)


[fs:140]


když jste zmínili toho Witkina, tak brněnská výstava ve mně nezanechala skoro nic. Když nepočítám to, že by mě u některých fotek zajímalo, jak to dělá po technické stránce.
Ale umělecké a komplikované a dekadentní je to dostatečně, někomu se to líbit může.


[fs:1]


ono je to tezke... zalezi i hodne na ocekavani. pro me tu byl dobry ten - jak uz jsem to nazval - siroky zaber. rad jsem videl ty oostovy socho-instalace, dalsi kousky od hirsta nebo witkinovy printy. jiste, spousta del sla zcela mimo moje osobni preference prave skrz fakt, ze se mi zdalo, ze autor si pozornost publika snazi ziskat vykalkulovanym pouzivanim symbolu nebo nametu, ktere mohou snadno urazet urcite vrstvy spolecnosti nebo treba cirkev, pricemz samotne provedeni postradalo rafinovanost/hloubku nebo mi prislo, ze uplne chybi spontannost/vasen/autenticita. ale vsak i o tom je dekadence, resp. by jiste bylo snadne argumentovat, ze prave takovy pristup autora je ten spravne dekadentni. :)


[fs:118]


Jo, ta „zhroucená“ dívka v černých šatech, nenápadně umístěná v rohu vedle schůdků u vchodu do dalšího sálu, mne tenkrát v první chvíli vylekala. Napřed jsem váhal, zda nepotřebuje pomoci. Než jsem pochopil, že je to nastražená figurína... :))

Ano, je tam několik dobrých fórů. Ale celkově ta výstava na mne působila křečovitým dojmem. Takovým hodně polopatickým. Aby pochopil co je „dekadence“ i člověk, který je na výstavě uměleckých děl poprvé v životě.

Já mám pocit, že tak, jako u mnoha jiných výrazů, se i u slova „dekadence“ mohou vést nekonečné spory, co to slovo vlastně znamená a co si pod ním představit, co do něj zaškatulkovat. Osobně mám raději takovou dekadenci, u které mnohé lidi ani toto slovo nenapadne. Relativně nenápadná díla, kde je jen něco trošičku jinak. Mám rád jemnou práci. Ale v Rudolfinu aktuálně vnímám v převaze spíše cosi, co bych nazval ukřičeností a již zmiňovanou polopatičností.

Proto mne překvapuje poměrně kladné hodnocení výstavy od Tomáše, u kterého vím, že také nemá rád ukřičené a okázalé věci.

Zároveň je ale fakt, že se s Tomášem asi shodujeme na kladném hodnocení triptychu od Ivana Pinkavy (obzvlášť v celkovém kontextu). A ta již zmiňovaná „zhroucená“ dívka pod schody byla opravdu šokující. To se autorovi povedlo! :)


[fs:1]


RE http://www.fstop.cz/e/mojescikova/meeting-planning/101001-1221/
RE http://www.fstop.cz/e/vlk/meeting-planning/101001-1519/

tak jsem se vcera konecne dostal na dekadenci do rudolfina. i kdyz ne vsemu jsem veril/ne vsechno mi prislo zajimavy, celkove se mi ta vystava zda byt udelana s docela velkou peci a citem, ale hlavne s doopravdy sirokym zaberem. podobne jako lubose me tam obzvlast potesily prispevky pinkavy, a pak ta zhroucena cerna divka od oosta nenapadne umistena v rohu pod schodama. peknejch jednotlivosti je tam ale spousta - pokud nekdo treba vahate, jestli se vubec jit podivat... co me osobne moc nezajimalo byly vsechny ty "konceptualni uchylarny", ale ze k tomu proste patrej vlastne ani na chvili nepochybuju.


[fs:278]


Lůzři z lůzru

Výstava představuje volnou práci autorů sdružujících se okolo fotolurz.net.

Galerie Skrytá
Česká 11, Brno

Po-Pá 8-20; So 10-14

http://fotoluzr.net/vystava_2010.php


[fs:99]


[fs:102] EROTIKON - Z KAPITOLY TENDENCE ČASOPISU FOTOGRAF

(Prezentovaní autoři: Radeq Brousil, Veronika Daňhelová & Karla Hostašová, Adam Holý, Tereza Kabůrková, Dzmitry Kruhlou, Silvie Milková)

ve čtvrtek 4. 11. v 18.00.
GALERIE FOTOGRAFIE LOUVRE
Národní 22, Praha 1,
vstup 1. mezanin, otevřeno denně 13.00 - 22.00

Čtrnáctá výstava fotografií z pravidelného cyklu výstav prezentující sbírku fotografií PPF.
Výstava se koná ve spolupráci s časopisem Fotograf, díky podpoře finanční skupiny PPF a potrvá do 31. 12. 2010.

Pavel Lagner, kurátor výstavy a sbírky fotografií PPF Art a. s.


[fs:233]


kdybyste měli někdo cestu do Berlína, tak do 12. listopadu vystavuje v Daniel Buchholz galerii Wolfgang Tillmanns a od 12. ve Sprüth Magers pak Stephen Shore...


[fs:233]


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Boards, page 28/507

Page
28