(na digi je pak mozny docela pohodove doostrovat hrany, aniz by se doostroval sum v plochach - kterej jde navic jeste potlacit v postprocessingu, pokud by tam nejakej byl... jakoze u toho 1ds mark ii neni pri iso100 prakticky zadnej meritelnej sum ani ve stinech)
no, co jsem slysel o ("dobrych kusech"?) 35/1.4L, tak je to pekelne dobry sklo. sibik s nim ostatne na kinofilmu fotil s odclonenym ci jen mirne priclonenym casto, a nektery ty fotky byly i ve velkem provedeni fakt super.
podle me sou vsechny ty fotky stejnym ohniskem... mozna ze 1.4/35 na kinoformatu/1ds by to takhle mazla (sem linej jit se podivat z okna), ale zas na necloneny sklo je ta kresba nejaka az moc dobra (a leitz to neni rozhodne). :))
ty fotky s mekkym pozadim jsou bud zaostreny hodne blizko, nebo fakt hodne dlouhym ohniskem... u tech lkovejch canonu to imho neni problem... 35/1.4, 24/1.4, 135/2, 70-200/2.8,...