Filter in effect:

(anyone) 
[fs:110]
Milan Bartoš [fs:110]



ježíši... omlouvám se za sloh. psal jsem to narychlo a teď trpím....



dovolím si také malý příspěvek k této debatě. ač to tak nevypadá, tak v zákulisí byly velmi zlé světelné podmínky. časy se pohybovaly kolem 1/30 a níž, takž o větším zaclonění jsem si mohl nechat zdát. nicméně to zákulisí je tak členité, že jsem velmi rád, že není ostré úplně všechno. většina scén tam trvala zlomky vteřiny a dívky byly nervózní z vystoupení, že jsem se snažil chovat pokud možno co nejméně nápadně. navíc když si představíte, že na prostoru 2x 8 metrů je dvacet slečen, tak mi zacloněný objektiv připadne jako zlo... musím se přiznat, že tyto prezentované fotky jsou již všechny skenované negativy. už nemám sílu a čas všechno zvětšovat na papír. některé své oblíbený v upršených dnech určitě nazvětšuju a pak (doufám) bude i světlo na mých fotkách vyrovnanější. na univerzálním stolním skeneru nejdou dělat zázraky :o)

Moc vám všem děkuju za vaše názory - opravdu si jich cením!



icre - ona je taková rozporuplná, já bych třeba přivítal přiclonění kvuli slečně s 10 ... ale nakonec, asi to má být takhle - ta zvláštní rozporuplnost, divokost toho obrazu z toho dělá výjimečnou rozžhavenou záležitost..



pes2: pokusím se přihodit k předešlé debatě: prostor nahoře u „icre“ ?
Dynamičnost světelných úběžníků přispívá k dynamice celé fotografie!
Navíc jde o jakousi úběžníkovou „šipku“, ukazující na hlavní děj – těžiště fotky...
Ta směrovaná struktura stropu paradoxně zpřehledňuje fotografii...
A také jde o zářící paprsky vycházející ze zakloněné hlavy...
Synergie tvarů: zakloněná hlava + náušnice + vlasy + světelné paprsky...
Celková struktura obrazu je sice relativně složitá, ale to zase přispívá k autenticitě fotografie...
Nikoliv chlad vyčištěné aranžované fotky, ale ohnivé tempo skutečného dokumentu...
=:o)



klucííí :-)
... ta "divokost" - kompoziční, světelná ... funguje synergicky se zachycenou atmosférou
... nahoře: technická bižuterie, díky které to dostává další rozměr (skoro bych řekl, že tím rozměrem bude hloubka :-)



kotwa: ja ti rozumim -- uplne top class to samozrejme neni presne z tech duvodu, ktery si vypsal (plus bych dodal, ze nahore je to hluchy).



@ Ondřeji, když už se ptáš...
... mě se nezdá. Smysl a řád je totiž něco jiného, než jednoduchý pořádek ...



... sledovat cestu pohledů na voak je mile úsměvné
... a icre je prostě pecka

( ... a na všech včetně minulé série se mi ještě líbí refrén undergroundu, zpívaný tím TZB zavěšeným pod stropem :-) ... a možná místo "líbí" bych měl spíš napsat "má vypovídající sílu"



vam se nezda trojka trochu prekomplikovana, svetelne divoka ... dobre se vam v ni orientuje? pro me to jen ciste obsah nezahraje ..... (jak jsem napsal, serie mi to prijde prumerna, ale lip nez trojka uz na me pusobi dvojka a jednicka - nevim jestli nemam neco s ocima ci monitorem, pnac ja se v ty trojce fakt nevyznam a nediva se mi na ni ani trochu prijemne)



icre - to je Milan Bartos a fotky ktore u neho obdivujem ...



! oxur ! - evokuje mi sekundy, kdy se v závodech F1 při tankování na auto vrhne smečka mechaniků aby se hned valilo dál :-) (teda jestli se to tak ještě dělá, já to viděl někdy před patnácti lety...)
... taky phih má skvělou atmosféru


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 16/54

Page
16